Pagrindinės funkcijos:
- padėti rengti Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, parengia ir laiku pateikia reikiamus duomenis asignavimų poreikiui pagrįsti;
- rengti Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą, teikti išvadas ir ataskaitas;
tvarkyti:
1. Ūkio infrastruktūros plėtros bei priežiūros programos (miesto tvarkymo) lėšų apskaitą;
2. Aplinkos apsaugos programos lėšų apskaitą;
3. Urbanistinės plėtros programos lėšų apskaitą;
4. atskirų programų bei projektų, finansuojamų iš valstybės bei Savivaldybės biudžetų lėšų, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Sanglaudos fondo, kitų finansinių šaltinių, (tame tarpe gyvenamosios aplinkos pritaikymo neįgaliesiems; palūkanų dengimo už lengvatinius kreditus; kelių priežiūros ir plėtros programos, melioracijos, kraujasiurbių mašalų išplitimo reguliavimo programos ir kt.) apskaitą;
5. Infrastruktūros plėtros įmokų apskaitą;
6. Savivaldybės administracijos išrašomų sąskaitų už atstatomus komunalinius patarnavimus apskaitą;
7. transporto lengvatų užtikrinimo moksleiviams, asmenims su liga ir negalia bei senatvės pensininkams lėšų apskaitą;
8. Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą apskaitą;
9. Vietinės rinkliavos už naudojimąsi viešąja kurorto infrastruktūra apskaitą;
- užtikrinti, kad laiku būtų padengiami įsiskolinimai, laikomasi mokėjimo drausmės, laiku išieškomos skolos įstaigai;
- vykdyti Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas; negalia reikalų koordinavimo funkcijos atlikimą Savivaldybės teritorijoje, įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir (ar) paslaugas bei viešina šią informaciją ir vykdo jos sklaidą.
- kt.
Reikalavimai pretendentams:
- Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; socialinių mokslų studijų krypties grupė, studijų kryptis – ekonomika arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypties grupė, studijų kryptis – finansai;
- Dokumentų rengimo taisyklių išmanymas; gebėjimas dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu MS Office programų paketu, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
- Atsakingumas, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje bei individualiai, darbo veiklos planavimo ir organizavimo įgūdžiai.
Reikalingi dokumentai: Gyvenimo aprašymas (CV), išsilavinimą patvirtinantis dokumentas.
Darbo užmokestis: 1 100,00 Eur (atskaičius mokesčius).
Kontaktai: [email protected] Išsamesnė informacija tel.: (+370 313) 40 121.
Dokumentai teikiami Viešojo valdymo agentūroje. Daugiau informacijos čia.
Pagrindinės funkcijos:
- padėti rengti Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, parengia ir laiku pateikia reikiamus duomenis asignavimų poreikiui pagrįsti;
- rengti Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą, teikti išvadas ir ataskaitas;
tvarkyti:
1. Ūkio infrastruktūros plėtros bei priežiūros programos (miesto tvarkymo) lėšų apskaitą;
2. Aplinkos apsaugos programos lėšų apskaitą;
3. Urbanistinės plėtros programos lėšų apskaitą;
4. atskirų programų bei projektų, finansuojamų iš valstybės bei Savivaldybės biudžetų lėšų, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Sanglaudos fondo, kitų finansinių šaltinių, (tame tarpe gyvenamosios aplinkos pritaikymo neįgaliesiems; palūkanų dengimo už lengvatinius kreditus; kelių priežiūros ir plėtros programos, melioracijos, kraujasiurbių mašalų išplitimo reguliavimo programos ir kt.) apskaitą;
5. Infrastruktūros plėtros įmokų apskaitą;
6. Savivaldybės administracijos išrašomų sąskaitų už atstatomus komunalinius patarnavimus apskaitą;
7. transporto lengvatų užtikrinimo moksleiviams, asmenims su liga ir negalia bei senatvės pensininkams lėšų apskaitą;
8. Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą apskaitą;
9. Vietinės rinkliavos už naudojimąsi viešąja kurorto infrastruktūra apskaitą;
- užtikrinti, kad laiku būtų padengiami įsiskolinimai, laikomasi mokėjimo drausmės, laiku išieškomos skolos įstaigai;
- vykdyti Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas; negalia reikalų koordinavimo funkcijos atlikimą Savivaldybės teritorijoje, įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir (ar) paslaugas bei viešina šią informaciją ir vykdo jos sklaidą.
- kt.
Reikalavimai pretendentams:
- Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; socialinių mokslų studijų krypties grupė, studijų kryptis – ekonomika arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypties grupė, studijų kryptis – finansai;
- Dokumentų rengimo taisyklių išmanymas; gebėjimas dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu MS Office programų paketu, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
- Atsakingumas, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje bei individualiai, darbo veiklos planavimo ir organizavimo įgūdžiai.
Reikalingi dokumentai: Gyvenimo aprašymas (CV), išsilavinimą patvirtinantis dokumentas.
Darbo užmokestis: 1 100,00 Eur (atskaičius mokesčius).
Kontaktai: [email protected] Išsamesnė informacija tel.: (+370 313) 40 121.
Dokumentai teikiami Viešojo valdymo agentūroje. Daugiau informacijos čia.