[[#ex]]
DARBO LAIKAS
Pirmadienį – ketvirtadienį nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadienį nuo 8.00 iki 15.00 val.
Pietų pertrauka: 12-12:45 val.
Asmenų prašymų ar skundų priėmimo valandos:
Pirmadienį – ketvirtadienį nuo 7.00 val. iki 17.00 val.
Penktadienį nuo 7.00 iki 15.00 val.
Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)
Penktadieniais 8.00 – 15.00 val.
Prašymus asmenys gali pateikti ir pietų pertraukos metu.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.
APTARNAVIMAS VIENO LANGELIO PRINCIPU
Gyventojai priimami ir konsultuojami Druskininkų savivaldybėje, adresais: Vasario 16-osios g. 7 , Druskininkai bei Vilniaus al. 14, Druskininkai pagal sritis nustatytomis valandomis.
Asmenys aptarnaujami vieno langelio principu Dokumentų ir informacijos skyriuje.
Gyventojai kviečiami iš anksto registruotis jiems rūpimais klausimais – registracija.druskininkai.lt
Arba dėl registracijos susisiekti kontaktais:
Tel. Nr. +370 313 51 517
el. paštas [email protected]
Struktūra ir kontaktinė informacija
Elektroninio pašto sudarymo tvarka:
GYVENTOJŲ PRIĖMIMAS PAS VADOVUS
Asmenys į priėmimą pas savivaldybės vadovus registruojami tik tuo atveju, kai klausimo neišsprendė atsakingi administracijos specialistai arba sprendimas netenkina pareiškėjo;
- Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas gyventojus priima trečiadieniais 9.00-11.00 val.
Registruokitės priėmimui.
- Druskininkų savivaldybės vicemeras Simonas Kazakevičius gyventojus priima antradieniais 9.00-11.00 val.
Registruokitės priėmimui.
- Druskininkų savivaldybės administracijos direktorė Vilma Jurgelevičienė priima ketvirtadieniais 9.00-11.00 val.
Registruokitės priėmimui.
- Druskininkų savivaldybės vicemerė Diana Brown priima ketvirtadieniais 9.00-11.00 val.
Registruokitės priėmimui.
Klientų aptarnavimo standartas
Siekdami užtikrinti sėkmingą ir efektyvų, abipuse pagarba pagrįstą bendradarbiavimą su mūsų klientais, vadovaujamės Druskininkų savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo standartu. Standartas apibrėžia visų institucijos darbuotojų elgesio bei aptarnavimo normas. Siekiame išlaikyti aukštą klientų aptarnavimo kokybę teikdami paslaugas ir tinkamai vykdyti Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas pareigas.
Laikydamiesi šio standarto, darbuotojai siekia ne tik atitikti kiekvieno savivaldybės klientų lūkesčius, tačiau juos ir viršyti, todėl deda visas pastangas, kad užtikrintų aukščiausią aptarnavimo kokybę.
[[#ex]]