Skyriaus vedėjas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- laiku įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktus ir valstybės bei Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje;
- padeda formuoti ir įgyvendinti Savivaldybės politiką dokumentų valdymo srityje;
- priima su Dokumentų ir informacijos skyriaus veikla susijusius sprendimus;
- valdo Dokumentų ir informacijos skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- rengia Dokumentų ir informacijos skyriaus valstybės tarnautojų bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymus;
- rengia pagal kompetenciją Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus bei Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja Savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- padeda informuoti gyventojus apie Savivaldybės tarybos posėdžio laiką bei jame numatomus svarstyti klausimus;
- dalyvauja rengiant paraiškas ir projektus Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tarptautinių programų, valstybės investicijų programos ir kitų finansinių šaltinių paramai gauti, dalyvauja rengiant projektus, finansuojamus iš programų ar fondų lėšų, dalyvauja priežiūros komitetų ar projektų koordinavimo grupių veikloje, įgyvendinant minėtus projektus;
- koordinuoja:
Savivaldybės administracijoje gaunamų ir rengiamų dokumentų apskaitą, tvarkymą, įforminimą ir saugojimą, organizuoja Savivaldybės administracijos dokumentų tvarkymą ir jų perdavimą į archyvą, koordinuoja Savivaldybei perduotų likviduotų įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą, saugojimą ir išdavimą, laikydamasis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytų reikalavimų;
dokumentų valdymo sistemą ir taikomus procesus, administracijos specialistams teikia konsultacijas dėl sistemos naudojimosi;
Savivaldybėje teikiamų paslaugų aprašymų rengimą ir jų atnaujinimą;
- rengia ir pateikia žiniasklaidai oficialius pranešimus, informacinio pobūdžio pranešimus, sveikinimus, padėkas;
- operatyviai teikia žiniasklaidai informaciją apie Savivaldybės tarybos, jos komitetų, frakcijų, Savivaldybės mero, Savivaldybės vicemerų, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo iniciatyvas ir jų įgyvendinimą, Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, Savivaldybės administracijos filialų – seniūnijų (Savivaldybės administracijos struktūrinių teritorinių padalinių), savivaldybei pavaldžių įstaigų bei savivaldybės kontroliuojamų įmonių darbą, priimtus sprendimus, svarstomus aktualius klausimus, renginius, teikiamas paslaugas;
- kaupia, sistemina, analizuoja ir apibendrina žiniasklaidoje skelbtą informaciją apie savivaldybės veiklą, prireikus nukreipia ją atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams;
- kuria audiovizualinius kūrinius;
- saugo savo sukurtus vaizdo ir garso dokumentus, įskaitant ir fotografijų kūrinius, vadovaudamasis saugojimą reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais;
- koordinuoja Savivaldybės interneto svetainės atitikimą Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintiems Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių bendriesiems reikalavimams;
- rengia ir atnaujina medžiagą Savivaldybės interneto svetainėje;
- padeda rengti Savivaldybės organizuojamus renginius;
- teikia asmens prašomą informaciją apie Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklą ir kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė bei Savivaldybės administracija ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
- įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
- dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik tarnybos tikslais;
- laiku atlieka kitus su funkcijomis susijusius ir nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Rūta Trainavičė
[email protected]
+370 313 52 874
Skyriaus veiklos koordinavimas, už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą
Pavaduotojas
- prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus;
- prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą;
- užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą;
- užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą;
- užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą;
- įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
- konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- vykdo Administracijos personalo, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovų administravimą teisės aktų nustatyta tvarka; formuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, organizuoja bei koordinuoja kvalifikacijos tobulinimą;
- teikia siūlymus bei įgyvendina procesus dėl Administracijos veiklos valdymo tobulinimo, vidinių procesų optimizavimo, organizacinės kultūros ir personalo politikos formavimo, darbo apmokėjimo ir motyvacinių sistemų diegimo bei tobulinimo, naujų valstybės tarnautojų ar darbuotojų pritraukimo strategijos, adaptavimo, personalo karjeros ir rotacijos galimybių, darbo sąlygų ir mikroklimato gerinimo;
- inicijuoja ir kontroliuoja atitinkamų priemonių įgyvendinimą, reikalingų teisės aktų parengimą, pakeitimą ar papildymą;
- rengia norminių teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo, koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą bei teikia pasiūlymus dėl norminių teisės aktų projektų rengimo;
- organizuoja konkursus ir atrankas į Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių, viešųjų įstaigų ir įmonių vadovų, Savivaldybei pavaldžių įmonių valdybos narių pareigas ir užtikrina jų vykdymą pagal numatytas procedūras;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Inga Gudavičienė
[email protected]
+370 313 40 121
Personalo klausimai
Vyriausiasis specialistas
- apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia informacinių technologijų vystymo planus, strategijas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų vystymo planų, strategijų ir kitų dokumentų rengimą;
- rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo arba poreikio, koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo rengimą;
- rengia ir teikia informaciją su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais;
- diegia ir parametrizuoja sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą arba prireikus koordinuoja sisteminės programinės įrangos, duomenų perdavimo tinklų ir techninės įrangos diegimą ir parametrizavimą;
- kuria, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų ir taikomosios programinės įrangos kūrimą, tobulinimą, testavimą, diegimą ir parametrizavimą;
- nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų sutrikimų priežasčių nustatymą ir šalina sutrikimus arba prireikus koordinuoja sutrikimų šalinimą;
- prižiūri ir administruoja informacines sistemas, taikomąją programinę įrangą, sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų, taikomosios programinės įrangos, sisteminės programinės įrangos, duomenų perdavimo tinklų ir techninės įrangos priežiūrą ir administravimą;
- vykdo su informacinių technologijų sauga susijusias veiklas arba prireikus koordinuoja su informacinių technologijų sauga susijusių veiklų vykdymą;
- rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- administruoja Savivaldybės interneto svetainę, keičia joje skelbiamą ilgalaikę informaciją bei koordinuoja visą Interneto svetainės informaciją;
- planuoja, paskirsto finansinius išteklius, reikalingus informacinei sistemai funkcionuoti ir jai tobulinti;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Kęstutis Miciulevičius
[email protected]
+370 313 52 693
Kompiuterių sistemų administratorius
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- koordinuoja ir įgyvendina Savivaldybės informacinių sistemų ir technologijų valdymą ir administravimą;
- diegia ir parametrizuoja sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą arba prireikus koordinuoja sisteminės programinės įrangos, duomenų perdavimo tinklų ir techninės įrangos diegimą ir parametrizavimą;
- koordinuoja, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų ir taikomosios programinės įrangos kūrimą, tobulinimą, testavimą, diegimą ir parametrizavimą;
- nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų sutrikimų priežasčių nustatymą ir šalina sutrikimus arba prireikus koordinuoja sutrikimų šalinimą;
- vykdo su informacinių technologijų sauga susijusias veiklas arba prireikus koordinuoja su informacinių technologijų sauga susijusių veiklų vykdymą;
- dalyvauja svarstant informacinių technologijų diegimo savivaldybėje plėtros planus ir padeda juos rengti;
- dirba su kompiuterine ir programine įranga;
- koordinuoja Savivaldybės administracijos interneto svetainę, tvarko joje skelbiamą informaciją;
- užtikrina gerą interneto ryšio bei elektroninio pašto darbą ir eksploataciją;
- koordinuoja ir administruoja Savivaldybės tarybos posėdžių sistemą;
- administruoja savivaldybėje naudojamą Dokumentų valdymo sistemą;
- atlieka kompiuterinės ir programinės įrangos bei spausdintuvų techninę priežiūrą;
- diegia programinę įrangą bei operacines sistemas, diegia (instaliuoja) jų atnaujinimus;
- atnaujina antivirusines programas, taiso virusų ir kitų kenkėjiškų programų pažeistus kompiuterius;
- diegia (instaliuoja) spausdintuvus;
- keičia eksploatacines medžiagas ir tvarko jų apskaitą;
- šalina kompiuterinės įrangos ir spausdintuvų gedimus;
- įrengia ir reikalui esant perkelia kompiuterines darbo vietas;
- rengia ir redaguoja pateiktis;
- parengia pristatymų įrangą (multimediją) Savivaldybės tarybos posėdžiams, seminarams, pasitarimams ir kitiems renginiams;
- kuria audiovizualinius kūrinius;
- saugo savo sukurtus vaizdo ir garso dokumentus, vadovaudamasis saugojimą reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais;
- konsultuoja Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, darbo su informacinėmis technologijomis klausimais;
- dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo ir šio skyriaus vyriausiojo specialisto, atsakingo už kompiuterizuotos informacinės sistemos administravimą, nurodymus, atlieka nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Tomas Valavičius
[email protected]
+370 313 52 693
Kompiuterių sistemų specialistas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- organizuoja informacijos, reikalingos savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, rengimą;
- vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus;
- referuoja savivaldybės administracijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojui apie gautą korespondenciją;
- primena Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams kontroliuojamų dokumentų ir kitų savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus, tikrina, kad pavedimai būtų laiku įvykdyti;
- informuoja savivaldybės administracijos direktoriaus arba direktoriaus pavaduotojo reikalavimu apie kontroliuojamų dokumentų ir kitų pavedimų vykdymą;
- priima Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus dokumentus, teikiamus savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui pasirašyti, patikrina, ar dokumentai atitinka Dokumentų rengimo taisyklių bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, ar pridėti kiti reikalingi dokumentai;
- teikia dokumentus, parengtus pagal reikalavimus, pasirašyti savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui;
- įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus Savivaldybės administracijos raštus ir pasirašytus raštus registruoja skaitmeninėje laikmenoje bei išsiunčia adresatams;
- kontroliuoja, kad į savivaldybės ir savivaldybės administracijos gautus raštus būtų atsakyta laiku;
- teikia informaciją į priimamąjį telefonu besikreipiantiems aukštesnių institucijų, Savivaldybės įstaigų, kontroliuojamų bei kitų įmonių, organizacijų atstovams, operatyviai sujungia savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo telefonus su vidaus ir išorės abonentais;
- sudaro savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos dienos svarbiausių darbų, priėmimų, dalyvavimo posėdžiuose, pasitarimuose, renginiuose darbotvarkes ir jas viešina internetiniame savivaldybės puslapyje;
- teikia pagal poreikį Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, aptarnaujančiam į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbotvarkes;
- organizuoja savivaldybės administracijos direktoriaus ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo nurodymu Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus, praneša dalyviams pasitarimų laiką ir vietą;
- sudaro pageidaujančių kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų sąrašus, suderinęs su savivaldybės administracijos direktoriumi ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, paskiria besikreipiantiems pokalbio laiką.
- sudaro ir sistemina pagal veiklos sritis savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo gautų, siunčiamųjų ir tvarkomųjų dokumentų bylas;
- sudaro ir derina su kitomis tarnybomis vizitų bei svečių priėmimo programas, reprezentacijai skirtų išlaidų sąmatas;
- rūpinasi, kad, savivaldybės administracijos direktorius ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas turėtų reikalingas kanceliarines ir kitas priemones, kad patikimai veiktų jų naudojamos technikos priemonės, kad savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbo vietos būtų tvarkingos;
- organizuoja svečių, atvykusių pas savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją, priėmimus; padeda pasiruošti į Savivaldybę atvykstančių svečių bei delegacijų priėmimams, padeda aptarnauti svečius;
- sutvarko kalendoriniams metams pasibaigus dokumentų bylas ir perduoda jas į archyvą;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus.
- saugo asmens duomenis;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Jūratė Jakubauskienė
[email protected]
+370 313 51 233
Direktorės ir direktorės pavaduotojos priimamasis
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- organizuoja informacijos, reikalingos savivaldybės merui ir savivaldybės mero pavaduotojui, rengimą;
- vykdo savivaldybės mero, savivaldybės mero pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;
- paskirsto gautą korespondenciją savivaldybės merui, savivaldybės mero pavaduotojui bei savivaldybės administracijos direktoriui, referuoja apie korespondenciją savivaldybės merui ir savivaldybės mero pavaduotojui;
- priima Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų (toliau – tarnautojai) ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai) parengtus dokumentų projektus, teikiamus savivaldybės merui ir savivaldybės mero pavaduotojui pasirašyti, patikrina, ar dokumentų projektai įforminti pagal Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus, ar pridėti visi reikalingi dokumentai;
- teikia informaciją telefonu besikreipiantiems aukštesnių institucijų, Savivaldybės įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų bei kitų įmonių, visuomeninių organizacijų atstovams;
- operatyviai sujungia savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo telefonus su vidaus ir išorės abonentais;
- sudaro savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo kiekvienos darbo dienos svarbiausių darbų, dalyvavimo posėdžiuose, pasitarimuose, priėmimuose bei kituose renginiuose darbotvarkę;
- skelbia savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo darbotvarkę Savivaldybės interneto svetainėje;
- teikia savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo kiekvienos darbo dienos darbotvarkę atsakingam Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui aptarnaujančiam į Savivaldybę besikreipiančius asmenis;
- perduoda Savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų bei kontroliuojamų įmonių vadovams savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo pavedimus, tikrina, kad jie būtų laiku įvykdyti; apie neįvykdytus pavedimus informuoja savivaldybės merą ir savivaldybės mero pavaduotoją;
- koordinuoja pagal veiklos sritis savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo gautus, siunčiamus ir Savivaldybės tvarkomus dokumentus;
- priima elektroniniu paštu gautą informaciją ir paskirsto ją Savivaldybės vadovams arba teikia registruoti Dokumentų ir informacijos skyriaus atsakingam specialistui;
- organizuoja į Savivaldybę atvykstančių Lietuvos Respublikos svečių ir delegacijų priėmimus, suderinęs su kitomis įstaigomis ir įmonėmis, sudaro priėmimų programas, pasirengia svečius priimti ir aptarnauti;
- rūpinasi, kad savivaldybės meras ir savivaldybės mero pavaduotojas turėtų reikalingas kanceliarines ir kitas priemones, kad patikimai veiktų jų naudojamos techninės priemonės, kad savivaldybės mero ir savivaldybės mero pavaduotojo darbo vietos būtų tvarkingos;
- koordinuoja Savivaldybėje teikiamų paslaugų aprašymų rengimą ir jų atnaujinimą;
- įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus savivaldybės mero ir mero pavaduotojo pasirašomus dokumentus;
- vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus;
- saugo asmens duomenis;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktus ir valstybės bei Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Ugnė Kryževičiūtė
[email protected]
+370 313 55 355
Mero ir vicemerų priimamasis
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos
nuostatų reikalavimus;
- priima į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, suteikia informaciją apie jiems rūpimo klausimo sprendimo Savivaldybėje ir Savivaldybės
administracijoje procedūrą;
- priima sprendimą asmeniui rūpimu klausimu arba pasiūlo kreiptis į atitinkamą Savivaldybės administracijos padalinį ar į valstybės tarnautoją, neįeinantį į padalinį. Prireikus
pakviečia valstybės tarnautoją ar darbuotoją pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas, priima rašytinį asmens
prašymą ar skundą ir registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje;
- paaiškina, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos ir Savivaldybės administracija nekompetentingos spręsti asmeniui rūpimą klausimą, nurodo tos
institucijos adresą bei telefono numerį;
- išduoda asmeniui užpildyti reikiamus dokumentus, prireikus padeda juos užpildyti;
- priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus, patikslina jų esmę, patikrina, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti bei nukreipia savivaldybės merui, savivaldybės
mero pavaduotojui, savivaldybės administracijos direktoriui bei Savivaldybės administracijos padaliniams, valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
- registruoja:
skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybes gautą korespondenciją ir nukreipia ją atsakingiems Savivaldybes administracijos padaliniams, valstybės
tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
skaitmeninėje vidaus dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis,
prašymus ir skundus;
skaitmeninėje laikmenoje savivaldybės mero potvarkius ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus; išsiunčia per nustatytą laiką pasirašytų savivaldybės mero
potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų kopijas suinteresuotoms įmonėms, įstaigoms, asmenims, įteikia arba išsiunčia Savivaldybės administracijos padaliniams ir į padalinius
neįeinantiems valstybės tarnautojams, savivaldybės kontrolieriui ir Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
- įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus
savivaldybės tarybos sprendimų projektus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus dokumentus;
- kontroliuoja ir reikalauja, kad į asmenų prašymus ir skundus būtų atsakyta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais terminais;
- priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo
institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
- teikia:
besikreipiantiems asmenims oficialius dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu - asmens prašomą informaciją apie Savivaldybės institucijų bei Savivaldybės administracijos veiklą Lietuvos Respublikos teisės
gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
kitą asmens pageidaujamą viešąją informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir
savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
- aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją atsako į jų klausimus, padeda užsisakyti paslaugas elektroniniu būdu. Prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, - tiksliai nurodo
kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
- organizuoja vietos gyventojų apklausas;
- išsiunčia pateiktą korespondenciją adresatams;
- rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų išrašus;
- tinkamai saugo sudaromas dokumentų bylas, pagal nustatytą tvarką perduoda jas į Savivaldybės archyvą;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Asta Jaskelevičienė
[email protected]
+370 313 90 006
Prašymų, skundų priėmimas, informacijos suteikimas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- priima į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, suteikia informaciją apie jiems rūpimo klausimo sprendimo Savivaldybėje ir Savivaldybės administracijoje procedūrą;
- priima sprendimą asmeniui rūpimu klausimu arba pasiūlo kreiptis į atitinkamą Savivaldybės administracijos padalinį ar į valstybės tarnautoją, neįeinantį į padalinį. Prireikus pakviečia valstybės tarnautoją ar darbuotoją pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas, priima rašytinį asmens prašymą ar skundą ir registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje;
- paaiškina, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos ir Savivaldybės administracija nekompetentingos spręsti asmeniui rūpimą klausimą, nurodo tos institucijos adresą bei telefono numerį;
- išduoda asmeniui užpildyti reikiamus dokumentus, prireikus padeda juos užpildyti;
- priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus, patikslina jų esmę, patikrina, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti bei nukreipia savivaldybės merui, savivaldybės mero pavaduotojui, savivaldybės administracijos direktoriui bei Savivaldybės administracijos padaliniams, valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
- registruoja:
skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybes gautą korespondenciją ir nukreipia ją atsakingiems Savivaldybes administracijos padaliniams, valstybes tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją arba perduoda ją mero bei savivaldybės administracijos direktoriaus priimamiesiems;
skaitmeninėje vidaus dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymus ir skundus;
- registruoja asmenis į priėmimą pas savivaldybės merą, savivaldybės mero pavaduotoją bei savivaldybės administracijos direktorių ir perduoda užsirašiusių asmenų sąrašus mero arba savivaldybės administracijos direktoriaus priimamiesiems;
- registruoja ir komplektuoja Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis, atsako už sutarčių originalų saugumą; DVS nukreipia sutartis atsakingiems Savivaldybės administracijos padaliniams ir/ar į padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams; vykdo parengtų sutarčių išsiuntimą pasirašymui kitai šaliai;
- kontroliuoja Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytų sutarčių terminų laikymąsi;
- priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
- teikia:
besikreipiantiems asmenims oficialius dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu - asmens prašomą informaciją apie Savivaldybės institucijų bei Savivaldybės administracijos veiklą Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
kitą asmens pageidaujamą viešąją informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
- aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją atsako į jų klausimus, padeda užsisakyti paslaugas elektroniniu būdu. Prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, - tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
- išsiunčia pateiktą korespondenciją adresatams;
- tinkamai saugo sudaromas dokumentų bylas, pagal nustatytą tvarką perduoda jas į Savivaldybės archyvą;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Birutė Milutienė
[email protected]
+370 313 59 159
Prašymų, skundų priėmimas, informacijos suteikimas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- priima į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, suteikia informaciją apie jiems rūpimo klausimo sprendimo Savivaldybėje ir Savivaldybės administracijoje procedūrą;
- priima sprendimą asmeniui rūpimu klausimu arba pasiūlo kreiptis į atitinkamą Savivaldybės administracijos padalinį ar į valstybės tarnautoją, neįeinantį į padalinį. Prireikus pakviečia valstybės tarnautoją ar darbuotoją pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas, priima rašytinį asmens prašymą ar skundą ir registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje;
- paaiškina, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos ir Savivaldybės administracija nekompetentingos spręsti asmeniui rūpimą klausimą, nurodo tos institucijos adresą bei telefono numerį;
- išduoda asmeniui užpildyti reikiamus dokumentus, prireikus padeda juos užpildyti;
- priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus, patikslina jų esmę, patikrina, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti bei nukreipia savivaldybės merui, savivaldybės mero pavaduotojui, savivaldybės administracijos direktoriui bei Savivaldybės administracijos padaliniams, valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
- registruoja:
skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybes gautą korespondenciją ir nukreipia ją atsakingiems Savivaldybes administracijos padaliniams, valstybes tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
skaitmeninėje vidaus dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymus ir skundus;
- skaitmeninėje laikmenoje savivaldybės mero potvarkius ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus; išsiunčia per nustatytą laiką pasirašytų savivaldybės mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų kopijas suinteresuotoms įmonėms, įstaigoms, asmenims, įteikia arba išsiunčia Savivaldybės administracijos padaliniams ir į padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams, savivaldybės kontrolieriui ir Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
- įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus savivaldybės tarybos sprendimų projektus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus dokumentus;
- kontroliuoja ir reikalauja, kad į asmenų prašymus ir skundus būtų atsakyta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais terminais;
- priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
- teikia:
besikreipiantiems asmenims oficialius dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu - asmens prašomą informaciją apie Savivaldybės institucijų bei Savivaldybės administracijos veiklą Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
kitą asmens pageidaujamą viešąją informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
- aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją atsako į jų klausimus, padeda užsisakyti paslaugas elektroniniu būdu. Prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, - tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
- organizuoja vietos gyventojų apklausas;
- išsiunčia pateiktą korespondenciją adresatams;
- rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų išrašus;
- tinkamai saugo sudaromas dokumentų bylas, pagal nustatytą tvarką perduoda jas į Savivaldybės archyvą;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Audronė Karauskienė
[email protected]
+370 313 51 517
Prašymų, skundų priėmimas, informacijos suteikimas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- priima į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, suteikia informaciją apie jiems rūpimo klausimo sprendimo Savivaldybėje ir Savivaldybės administracijoje procedūrą;
- priima sprendimą asmeniui rūpimu klausimu arba pasiūlo kreiptis į atitinkamą Savivaldybės administracijos padalinį ar į valstybės tarnautoją, neįeinantį į padalinį. Prireikus pakviečia valstybės tarnautoją ar darbuotoją pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas, priima rašytinį asmens prašymą ar skundą ir registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje;
- paaiškina, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos ir Savivaldybės administracija nekompetentingos spręsti asmeniui rūpimą klausimą, nurodo tos institucijos adresą bei telefono numerį;
- išduoda asmeniui užpildyti reikiamus dokumentus, prireikus padeda juos užpildyti;
- priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus, patikslina jų esmę, patikrina, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti bei nukreipia savivaldybės merui, savivaldybės mero pavaduotojui, savivaldybės administracijos direktoriui bei Savivaldybės administracijos padaliniams, valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
- registruoja:
skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybes gautą korespondenciją ir nukreipia ją atsakingiems Savivaldybes administracijos padaliniams, valstybes tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;
skaitmeninėje vidaus dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymus ir skundus;
- kontroliuoja ir reikalauja, kad į asmenų prašymus ir skundus būtų atsakyta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais terminais;
- priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
- teikia:
besikreipiantiems asmenims oficialius dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu - asmens prašomą informaciją apie Savivaldybės institucijų bei Savivaldybės administracijos veiklą Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
kitą asmens pageidaujamą viešąją informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
- aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją atsako į jų klausimus, padeda užsisakyti paslaugas elektroniniu būdu. Prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, - tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
- organizuoja vietos gyventojų apklausas;
- išsiunčia pateiktą korespondenciją adresatams;
- tinkamai saugo sudaromas dokumentų bylas, pagal nustatytą tvarką perduoda jas į Savivaldybės archyvą;
- saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Algida Prapiestienė
[email protected]
+370 313 52 693
Interneto svetainės, paslaugų teikimo koordinavimas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus savivaldybės tarybos sprendimų projektus savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus dokumentus;
- skaitmeninėje laikmenoje registruoja savivaldybės mero potvarkius ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus; išsiunčia per nustatytą laiką pasirašytų savivaldybės mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų kopijas suinteresuotoms įmonėms, įstaigoms, asmenims, įteikia arba išsiunčia Savivaldybės administracijos padaliniams ir į padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams, savivaldybės kontrolieriui ir Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
- rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų išrašus;
- tvarko savivaldybės mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų apskaitą Teisės aktų registre (TAR);
- tinkamai saugo sudaromas dokumentų bylas, pagal nustatytą tvarką perduoda jas į Savivaldybės archyvą;
- skelbia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus ir Tarybos priimtų sprendimus INFOLEX sistemoje;
- vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir Savivaldybės mero potvarkių vykdymo kontrolę;
- koordinuoja Savivaldybėje teikiamų paslaugų aprašymų rengimą ir jų atnaujinimą;
- pagal Savivaldybės administracijos padalinių parengtus dokumentų perdavimo ir priėmimo aktus bei pateiktus apyrašus ir sąrašus patikrina ir priima padalinių achyvinius dokumentus;
- konsultuoja ir teikia metodinę pagalbą Savivaldybės administracijos padalinių valstybės tarnautojams ir darbuotojams bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų darbuotojams dokumentų tvarkymo, saugojimo bei perdavimo į archyvą klausimais;
- parengia ir išduoda pagal pateiktus asmenų ir įstaigų prašymus archyve saugomų dokumentų nuorašus, išrašus, kopijas;
- tvarko ir sistemina Savivaldybės administracijos ir jos padalinių perduotus saugoti dokumentus bei atnaujina archyve esančias bylas, padeda tvarkyti likviduotų juridinių asmenų saugomų dokumentų bylas;
- atlieka archyvuojamų dokumentų analizę, teikia reikalingus duomenis Alytaus apskrities archyvui;
- rengia atsakymus į archyvui adresuotus gaunamus raštus ir asmenų bei įstaigų prašymus, tvarko archyvo raštvedybą;
- paruošia ir įriša aparatu ar archyvo dokumentams skirtuose segtuvuose Savivaldybės administracijos į archyvą perduodamas bylas (dokumentus), sunumeruoja lapus ir įformina bylas pagal reikalavimus;
- atlieka Dokumentų ir informacijos skyriaus archyvaro funkcijas jo atostogų, komandiruočių, laikinojo nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Marytė Kamandulienė
[email protected]
+370 313 52 665
Teisės aktų aktualizavimas
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- kiekvienais metais peržiūri ir parengia Dokumentacijos planą ir jo suvestinę, rengia nuolatinio ir ilgo saugojimo dokumentų apyrašus ir naikintinų bylų (dokumentų) aktus, suderina juos su Alytaus apskrities archyvu;
- pagal likviduojamų juridinių asmenų parengtus perdavimo ir priėmimo aktus bei pateiktus apyrašus ir sąrašus patikrina ir priima archyvinius dokumentus;
- parengia ir išduoda likviduojamiems juridiniams asmenims pažymas apie jų dokumentų priėmimą toliau saugoti;
- teikia metodinę paramą darbuotojams, tvarkantiems likviduojamų juridinių asmenų archyvui perduodamus dokumentus;
- parengia ir išduoda pagal pateiktus asmenų ir įstaigų prašymus archyve saugomų dokumentų nuorašus, išrašus, kopijas;
- pagal Savivaldybės administracijos padalinių parengtus dokumentų perdavimo ir priėmimo aktus bei pateiktus apyrašus ir sąrašus patikrina ir priima padalinių archyvinius dokumentus;
- tvarko ir sistemina Savivaldybės administracijos ir jos padalinių perduotus saugoti dokumentus bei atnaujina archyve esančias bylas, tvarko likviduotų juridinių asmenų saugomų dokumentų bylas;
- kasmet atlieka archyvuojamų dokumentų analizę, teikia reikalingus duomenis Alytaus apskrities archyvui;
- rengia atsakymus į archyvui adresuotus gaunamus raštus ir piliečių prašymus;
- konsultuoja ir teikia metodinę pagalbą Savivaldybės administracijos padalinių valstybės tarnautojams ir darbuotojams bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų darbuotojams dokumentų tvarkymo, saugojimo bei perdavimo į archyvą klausimais;
- paruošia ir įriša aparatu ar archyvo dokumentams skirtuose segtuvuose Savivaldybės administracijos į archyvą perduodamas bylas (dokumentus), sunumeruoja lapus ir įformina bylas pagal reikalavimus;
- rengia reikalingas statistines ataskaitas;
- laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;
- atlieka Dokumentų ir informacijos skyriaus specialisto, atsakingo už archyvui pateiktų Savivaldybės administracijos padalinių dokumentų tvarkymą, funkcijas šio specialisto atostogų, komandiruočių, laikinojo nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų;
- saugo asmens duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais.
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Aušra Akstinienė
[email protected]
+370 313 52 665
Archyvas, likviduojamų įmonių tvarkymas