Teikėjas |
Programos pavadinimas |
Klasės |
Kaina, Eur/mėn. |
Teikėjo kontaktai |
Programos aprašymas |
Specialiųjų poreikių vaikams skiriama -Taip/ neskiriama- Ne |
VšĮ "Po vienu stogu" |
Atradimų pasaulis |
5-8 |
20 |
0 618 13644 [email protected] |
Programos tikslas – vaikų emocinių ir socialinių įgūdžių ugdymas. Programos uždaviniai: 1) vertybinių nuostatų ugdymas; 2) savęs pažinimas per kūrybinę veiklą; 3) socialinių įgūdžių ugdymas per praktinę veiklą. Užsiėmimų metu per įvairias praktines veiklas, tokias kaip: emocinio ugdymo užsiėmimai, piešimas, filmų ištraukų žiūrėjimas, rašymas, testai, aktyvūs bei imitaciniai žaidimai ir kt., sieksime pamatyti save iš arčiau paliesdami šias temas: susipažinimas, bendradarbiavimas, šeima, svajonės, pasirinkimai ir sąveika visuomenėje, jausmai, mokyklos iššūkiai, draugystė bei vertybės. |
Ne |
VšĮ "Po vienu stogu" |
Išvirkščias pasaulis |
1-4 |
20 |
0 618 13644 [email protected] |
Emocinio intelekto ir socialinių įgūdžių lavinimo programa. Vaikai plės savo jausmų žodyną, mokysis atpažinti savo ir kitų jausmus, išbandys konfliktų valdymo metodus, stiprins bendravimo įgūdžius, tyrinės savo bei kitų vertybes, žaidimų ir pokalbių pagalba prasmingai leis laiką. |
Ne |
ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ |
Integruoto ugdymo Robotikos akademijos programa 1–2 klasei |
1-2 |
54 |
0 636 64224 [email protected] |
Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai. Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija. |
Taip |
ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ |
Integruoto ugdymo Robotikos akademijos programa 3–4 klasei |
3-4 |
54 |
0 636 64224 [email protected] |
Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus. Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir, svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas. |
Taip |
Verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas |
Užsi'vesk profesijai |
9-12 |
25 |
0 313 51091
[email protected] |
Programa skirta mokiniams, norintiems pažinti save ir rasti savo profesinį kelią per savęs pažinimą, karjeros galimybių pažinimą, karjeros planavimą ir karjeros įgyvendinimą. Programos metus bus sudaromos galimybės pažinti, įvertinti ir aptarti individualias savybes, galinčias turėti įtakos karjerai (mokymuisi įvairiose pakopose, darbui), padedama spręsti klausimus, susijusius su karjeros planavimu – mokymusi ir profesinės veiklos rinkimusi, be to spręsti karjeros problemas, susijusias su socialiniais, sveikatos, psichologiniais veiksniais. Padėti mokiniams atskleisti jų interesus, gebėjimus, vertybes, tikslus kurie susiję su profesijos pasirinkimu. Suteikti žinių apie darbo rinką ir darbo paiešką. Mokiniai turės galimybę per įvairias formas pažinti ir „pasimatuoti“ profesiją. |
Taip |
Verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas |
Tapk kulinaru |
9-12 |
25 |
0 313 51091
[email protected] |
Užsiėmimų metu gaminami lengvi, specialių įgūdžių nereikalaujantys patiekalai, išmokstama naudotis virtuviniais įrankiais ir įranga, pažinti maisto produktus, linksmai diskutuojant sužinoti jų kilmės ar pavadinimo istorijas. Didelis dėmesys skiriamas savarankiškumo ir svarbių gyvenimo įgūdžių ugdymui. Programa sudaryta sudėtingumo didėjimo tvarka. Pradedama nuo paprastų patiekalų ir judama link sudėtingesnių patiekalų ir daugiau pastangų reikalaujančių procesų. Skatinama tobulėti, nebijoti imtis naujų iššūkių, nepavykus išsiaiškinti priežastis ir bandyti dar kartą. Programos uždaviniai: 1. Apibūdinti gaminamus maisto produktus, kasdieninius ir šventinius valgius ir gėrimus. 2. Atskleisti valgymo prie stalo tradicijas, papročius, etiketą ir bendravimo kultūrą. 3. Aptarti valgių, gėrimų indus ir stalo įrankius. |
Taip |
Deividas Šilanskas |
Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai, III grupė |
9-12 |
20 |
0 615 96017
[email protected] |
Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius (taisyklingą laikyseną, kvėpavimą, judėjimo gebėjimus: bėgimą, nešimą, ropojimą, žaidimą, pusiausvyrą), sveikos gyvensenos įgūdžius (sveiką mitybą, darbo ir poilsio laiko derinimą, fizinį aktyvumą) bei intelektualinius įgūdžius (gilins savo žinias, lavins dėmesio koncentraciją, pasitikėjimą savo jėgomis). Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Jie taip pat lavins tokius sveikos gyvensenos gebėjimus kaip savęs pažinimą, savikontrolę. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius. Numatoma, kad užsiėmimai bus paįvairinami šventinėmis vakaronėmis, užkandžiais, šokiais mokyklos klasėje ir panašiomis pramogomis. Planuojama veikla ir kitose aplinkose – boulingo, bilijardo žaidimai, vandens pramogų parkas, žygiai į parkus, ekskursijos, piknikai, kelionės dviračiais. |
Taip |
Deividas Šilanskas |
Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai 7-8 klasėms |
7-8 |
20 |
0 615 96017
[email protected] |
Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius (taisyklingą laikyseną, kvėpavimą, judėjimo gebėjimus: bėgimą, nešimą, ropojimą, žaidimą, pusiausvyrą), sveikos gyvensenos įgūdžius (sveiką mitybą, darbo ir poilsio laiko derinimą, fizinį aktyvumą) bei intelektualinius įgūdžius (gilins savo žinias, lavins dėmesio koncentraciją, pasitikėjimą savo jėgomis). Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Jie taip pat lavins tokius sveikos gyvensenos gebėjimus kaip savęs pažinimą, savikontrolę. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius. Numatoma, kad užsiėmimai bus paįvairinami šventinėmis vakaronėmis, užkandžiais, šokiais mokyklos klasėje ir panašiomis pramogomis. Planuojama veikla ir kitose aplinkose – boulingo, bilijardo žaidimai, vandens pramogų parkas, žygiai į parkus, ekskursijos, piknikai, kelionės dviračiais. |
Taip |
Juozo Mikolainio muzikos studija "Mikutis" |
Pučiamųjų orkestras |
5-8 |
20 |
0 672 25603
[email protected] |
Pučiamųjų orkestras – demokratiškiausias muzikos žanras. Čia, priklausomai nuo amžiaus, gabumų, pasiekimų ir motyvacijos, suras savo vietą kiekvienas neabejingas muzikai. |
Ne |
Jevgrafijus Samuchovas |
Matematikos taikymai, uždavinių sprendimas, 2223 |
9-12 |
25 |
0 612 47802 [email protected] |
Trumpai supažindinti mokinius su matematikos istorijos elementais, aptarti matematikos taikymus (ypač šiuolaikiniame pasaulyje), spręsti aiškintis nestandartinius ir probleminius uždavinius. Įtraukti mokinius, kad patys būtų aktyvūs. |
Ne |
VšĮ Plaukimo klubas |
Išmok plaukti 1 |
1-4 |
65 |
0 640 44480
[email protected] |
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. |
Ne |
VšĮ Plaukimo klubas |
Išmok plaukti 2 |
5-8 |
65 |
0 640 44480
[email protected] |
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. |
Ne |
VšĮ Plaukimo klubas |
Išmok plaukti 3 |
9-12 |
65 |
0 640 44480
[email protected] |
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. |
Ne |
Aurimas Gudaitis |
Sportiniai žaidimai 6-8 klasė |
5-8 |
|
0 603 28219
[email protected] |
NVŠ programa „Sportiniai žaidimai 6-8 klasė“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks Tinklinio, Katcbolo techninių elementų, žaidimo įvairiose pozicijose. Fizinis krūvis bus paskirstomas pagal amžių ir fizinio pasirengimo lygį. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai. Mokiniai susipažins ir įtvirtins žaidimo taisykles. |
Taip |
Aurimas Gudaitis |
Judėk ir Tobulėk 1–4 klasės 1 lygis |
1-4 |
20 |
0 603 28219
[email protected] |
NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 1-4 klasė 1 lygis“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks futbolo, techninių elementų su kamuoliu, žaidimo įvairiose pozicijose. Fizinis krūvis bus paskirstomas pagal amžių ir fizinio pasirengimo lygį. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai. Mokiniai susipažins ir įtvirtins žaidimo taisykles. |
Taip |
Aurimas Gudaitis |
Judėk ir Tobulėk 5-8 klasė (Futbolas) |
5-8 |
20 |
0 603 28219
[email protected] |
NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 5-8 klasės (Futbolas)“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks futbolo techninių elementų su kamuoliu, žaidimo įvairiose pozicijose. Fizinis krūvis bus paskirstomas pagal amžių ir fizinio pasirengimo lygį. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai. Mokiniai susipažins ir įtvirtins žaidimo taisykles. Išmoktas žinias panaudotos dalyvaujant užsiėmimuose ir sporto varžybose. |
Taip |
Diana Gudavičienė |
Smalsuoliai |
5-8 |
20 |
0 656 86548 [email protected] |
Tobulins informacinių technologijų žinias. |
Taip |
Diana Gudavičienė |
Žiniukai |
1-4 |
20 |
0 656 86548 [email protected] |
Susipažins su informacinėmis technologijomis bei jų teikiamomis galimybėmis. Mokysis informacinio technologinio raštingumo. Susipažins su programavimo pagrindais, dalyvaus įvairiuose konkursuose, tobulins žinias. |
Taip |
Kristina Žakevičiūtė |
Linksma su anglų kalba |
1-4 |
20 |
0 602 32619 [email protected] |
Šių užsiėmimų metu vaikai žengs pirmuosius anglų kalbos pažinimo žingsnius, susipažins su kultūriniais skirtumais ir panašumais, bei esminėmis ir pagrindinėmis anglų kaip užsienio kalbos subtilybėmis. Šių užsiėmimų metu vaikai dalyvaus pokalbiuose, žais judriuosius žaidimus, dainuos, stebės mokomuosius filmukus, pieš, spalvins, klijuos, bei užsiims kita veikla, kuri skatins domėtis užsienio kalba, suteiks pasitikėjimo savimi, teiks džiaugsmą, bei skatins jų motyvaciją. Šių užsiėmimų turinys ir mokymas(is) bus organizuojamas atsižvelgiant į vaikų raidos ypatumus, bei emocinę vaikų gerovę. |
Taip |
Žydrūnė Baležentienė |
Man smagu su draugu |
1-4 |
20 |
0 601 93290
[email protected] |
Programa skirta pradinių klasių mokiniams. Mokiniai bendraus, bendradarbiaus, mokysis spręsti konfliktines situacijas, žais įvairius žaidimus, atliks kūrybines užduotis. |
Taip |
VšĮ "Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centras" |
Dėmesingumo ugdymo pradžiamokslis 1-4 kl (SL) |
1-4 |
20 |
0 699 03199 [email protected] |
Augdami vaikai susiduria su daugybe iššūkių ir patiria daug stresinių situacijų. Šie iššūkiai gali turėti skirtingą poveikį jų vystymuisi . Be pakankamos paramos ir įgūdžių stresinės situacijos dažnai turi neigiamą poveikį vaikams ir jų raidai. Tačiau esant tinkamam palaikymui, lavinant emocinius ir psichosocialinius vaikų įgūdžius, iššūkiai gali tapti tam tikrai katalizatoriais, padedantys vaikams pritaikyti įgytus metodus ir įgauti didesnį pasitikėjimą savo aplinka ir savo įgūdžiais. Naudojantis plačiai ištirto dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) bei atjautos sau (angl. self-compassion) metodus pritaikytus vaikams, programa siekia paprastai ir aiškiai perteikti įgūdžius, kuriuos vaikai gali vėliau pritaikyti susiduriant su sunkumais ir iššūkiais. Tyrimai rodo, kad šie metodai gali turėti teigiamą poveikį vaikų emocijų reguliavimui, socialiniams įgūdžiams, savivertei, gebėjimui susikaupti bei mažina neigiamų emocijų, nerimo bei depresijos požymius. Programos metu apžvelgiamos streso, neigiamų minčių, sudėtingų emocijų temos bei pateikiami vaikams pritaikyti metodai suvokti, suprasti ir geriau su jais tvarkytis. |
Taip |
Marytė Kašėtaitė |
Kompiuterija Saulėje |
1-4 |
25 |
0 698 82000
[email protected] |
„Kompiuterija Saulėje“ metu mokiniai išmoks ir programos vykdymo eigoje tobulins kompiuterinį raštingumą. Susipažins ir dirbs su įdomiomis mokomosiomis programomis, išmoks susirasti internete ir tinkamai apdoroti reikiamą informaciją (Microsoft Word, Microsoft Teams, Microsoft PowerPoint, SMART Notebook, Google, YouTube, Piešimas 3D, ViLLE, Wordwall ir kt.), sužinos apie saugų internetą. Išmoks koreguoti nuotraukas, kurti foto koliažus ir kt. Susikurs savo el. pašto adresą, tinkamai parinks slaptažodį, išmoks rašyti laiškus, prisegti dokumentus. Programos tikslas – mokyti kompiuterinio raštingumo pradmenų, gilinti, tobulinti turimas žinias ir įgūdžius; saugiai susirasti, atsirinkti, grupuoti ir naudoti elektroninėje erdvėje esamą informaciją, dirbti su įvairiomis mokomosiomis programomis. Mokiniai mokysis dirbti su Microsoft Word (teksto surinkimas, šriftas, šrifto dydis, lentelė, spalvos, teksto lauko, lentelių, geometrinių figūrų įterpimai, puslapio maketavimas, diagramų brėžimas, koregavimas,ir kt.). Darbas su Excel programa. Mokomieji kompiuteriniai žaidimai (matematinės, lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo žinioms gilinti, įtvirtinti). Piešimas 3D. Mokiniai sužinos kur galima rasti mokomuosius kompiuterinius žaidimus, susipažins su jų taisyklėmis, nauda. Mokysis piešti naudojant Piešimo ir Piešimo 3D programas. Informacijos internete ieškojimas, atrinkimas, sutvarkymas, struktūravimas. Laiškų rašymas, siuntimas. Mokiniai susipažins, mokysis naudotis (Microsoft Teams, PowerPoint, SMART Notebook, Google, YouTube ir kt.) programomis. Išmoks koreguoti nuotraukas naudodamiesi Pixiz, Picasa programomis. Saugus internetas. Mokiniai sužinos kokios grėsmės kyla dirbant, bendraujant, pramogaujant internetinėje erdvėje. Kaip jų išvengti. Kaip apsaugoti save ir savo įrangą. Programavimas (programavimo pradžiamokslis). Darbas su išmaniosiomis bitutėmis. Trumpos programos sudarymas, kūrimas. Animuotų filmukų kūrimas. Programa bus vykdoma Druskininkų sav., Druskininkų "Saulės" pagr. mokykloje. |
Taip |
Vytautas Kapčius |
Futbolą žaidžia visi |
5-8 |
20 |
0 601 08180 |
NVŠ programos „Futbolą žaidžia visi“ tikslas – ugdyti socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetencijas, skatinti moksleivių fizinį aktyvumą, išmokyti žaisti futbolą. Programos uždaviniai - Fizinių, emocinių savybių ugdymas, ( ištvermė, greitis, vikrumas, koordinacija ir kt.). Futbolo elementų mokymas, tobulinimas (kamuolio varymas, perdavimas, smūgiavimas į vartus); tikslinga veikla komandoje – bendravimas ir bendradarbiavimas.Futbolo taisyklių mokymas, pritaikymas žaidime, dalyvavimas varžybose. Programos vykdymo metu moksleiviai prasmingai ir turiningai, tikslingai leis laisvalaikį, stiprins sveikatą, sieks asmeninio ir komandinio tobulėjimo. NVŠ programos numatomos veiklos: -Trumpų, ilgų nuotolių bėgimas, šuoliukai, tempimo pratimai, vikrumo, pusiausvyros, koordinacijos, ištvermės ugdymo pratimai. Stiprinamas bendras fizinis pasirengimas. - Kamuolio varymas, perdavimas, smūgiavimas į vartus, žongliravimas, smūgiavimas galva. - Smūgiavimas, kamuolio perdavimas vidine, išorine pėdos kelties dalimi. Treniruotės atliekant pratimus poromis ir individualiai. - Supažindinimas su futbolo žaidimo taisyklėmis, žaidimu įvairiose pozicijose. Fizinių savybių lavinimas - greitis, ištvermė, koordinacija, taiklumas. - Mokiniai savo žinias ir įgūdžius pritaikys futbolo žaidime, varžybose. Futbolo varžybos bus žaidžiamos su Druskininkų, Alytaus, Vilkaviškio mokinių komandomis. Mokiniai už pasiekimus apdovanojami Diplomais, medaliais, taurėmis. Renkami rezultatyviausi žaidėjai įvairiose žaidimo pozicijose. |
Ne |
Vaida Naugolnikienė |
Žaidžiame ir kalbame angliškai |
1-4 |
20 |
0 313 45703 [email protected] |
Programos įgyvendinimas paremtas pasitelkiant šiuolaikinius kalbos mokymo metodus: daineles (su judesiais), žaidimus, darbelius, filmukus, pokalbius, eksperimentus, mokymąsi visais pojūčiais, integruotą klausymo ir kalbėjimo, skaitymo ir rašymo gebėjimų ugdymą, kalbinių gebėjimų ugdymo užduočių tipus. Svarbu, kad kiekvienas vaikas dirbtų panaudodamas visas savo išgales ir ne tik išmoktų kalbos, bet ir bręstų kaip asmenybė – kūrybiška, aktyvi, gebanti bendradarbiauti, padėti kitam ir imtis atsakomybės. Mokiniams patraukliu būdu ugdyti komunikacinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, suteikiančias galimybę vartoti kalbą mokiniams artimomis temomis. |
Ne |
VšĮ „Laikas kartu“ |
Detektyvų klubas STEAM |
1-4 |
35 |
0 699 43469
[email protected] |
Remiantis STEAM ugdymo metodika, būrelio dalyviai turės galimybę gilinti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybos ir matematikos žinias patyriminiu būdu, per praktiką. Narpliodami detektyvines istorijas, atlikdami įvairias individualias bei komandines užduotis, tyrinėdami bei eksperimentuodami vaikai lavina: - Loginį ir kritinį mąstymą. Lavina gebėjimą susieti užuominas ir įkalčius su turimais faktais, atsižvelgti į tam tikrus ženklus ir situacijas, atsirinkti reikalingą informaciją. - Hipotetinį mąstymą. Jaunieji detektyvai išsikelia sau hipotezę ir ją patvirtina arba atmeta eksperimentuodami ir tyrinėdami įkalčius bei aplinkybes. - Gebėjimą planuoti savo darbą ir dirbti sistemingai, nes tik taip galima išsiaiškinti nusikaltimą iki galo. - Gebėjimą objektyviai vertinti visas aplinkybes, atmetus savo išankstinę nuomonę ir nusistatymus. - Pastabumą ir atidumą, nepraleidžiant nei vienos smukmenos Taip lavinamas susikaupimas, dėmesio koncentracija. - Kūrybiškumą. Visose situacijose turi rasti išeitį, gebėti prisitaikyti prie aplinkybių, rasti sprendimą. Sprendžiant detektyvines istorijas, vaikai lavina gebėjimą panaudoti visus savo pojūčius. - Gebėjimą pagrįsti savo nuomonę, užduoti teisingus klausimus, išklausyti kitus. Tikslas - ugdyti vaikų loginį, analitinį ir kritinį mąstymą, lavinti pastabumą, kūrybiškumą, atmintį, erdvinę orientaciją ir kitas kognityvines funkcijas, skatinti vaikų žingeidumą. Uždaviniai: 1. Detektyvinių istorijų pagalba skatinti vaikus mąstyti logiškai, įvairius dalykus sieti tarpusavuje, objektyviai vertinti aplinkybes ir dirbti sistemiškai. 2. Tyrinėjimų ir eksperimentų pagalba mokyti vaikus kelti ir tikrinti hipotezes, lavinti gebėjimą analizuoti, kritiškai vertinti informaciją, daryti išvadas ir ugdyti gebėjimą reikšti savo nuomonę. 3. Įvairių užduočių bei žaidimų pagalba lavinti atmintį, loginį ir kritinį mąstymą, ugdyti dėmesio koncentraciją, skatinti domėtis juos supančia aplinka. |
Ne |
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija |
„Vaikų choras „Džiugučiai“
5-8 klasė“ |
5-8 |
20 |
0 652 94 049
[email protected] |
Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikų choro „Džiugučiai“ vaikai susirenka kiekvieną šeštadienį 16 val. Parapijos namuose (J. Čečiotos g. 4, Druskininkuose). Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.). Sekmadieniais vaikų choras „Džiugučiai“ gieda Druskininkų (Ratnyčios) šv. apaštalo Baltramiejaus parapijos bažnyčioje. |
Ne |
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija |
„Vaikų choras „Džiugučiai“
9-12 klasė“ |
9-12 |
25 |
0 652 94 049
[email protected] |
Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikų choro „Džiugučiai“ vaikai susirenka kiekvieną šeštadienį 16 val. Parapijos namuose (J. Čečiotos g. 4, Druskininkuose). Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.). Sekmadieniais vaikų choras „Džiugučiai“ gieda Druskininkų (Ratnyčios) šv. apaštalo Baltramiejaus parapijos bažnyčioje. |
Ne |
VšĮ Išmanus švietimas |
Investavimo laboratorija (9-12 kl.) |
9-12 |
25 |
0 633 52220
[email protected] |
Programa skirta vyresniųjų klasių moksleiviams supažindinti su investavimo pagrindais bei ugdyti finansinio raštingumo, laisvės ir savarankiško gyvenimo nepriklausomybę. Programos metu moksleiviai, pasitelkiant edukacines ir interaktyvias priemones, žaidimus, simuliacijas, susipažįsta su asmeninių finansų valdymo pagrindais, pagrindinėmis investavimo priemonėmis, geba jas suprasti, pamatuoti jų rizikas bei galimybes. „Investavimo laboratorijos“ programos turinys apima finansinio raštingumo suvokimo svarbą, biudžeto sudarymą, investavimo strategiją siekiant teorines žinias pritaikyti praktikoje. |
Taip |
VšĮ Išmanus švietimas |
Finansų laboratorija (5-8 kl) |
5-8 |
20 |
0 633 52220
[email protected] |
Programa skirta 5-8 klasių moksleiviams, norintiems įgyti asmeninių finansų valdymo ir investavimo pagrindus, pasitelkiant šiuolaikines technologijas ir inovatyvius mokymosi metodus. Programos metu siekiama išugdyti moksleivius, siekiančius finansinės laisvės ir gebančius efektyviai valdyti savo pajamas bei išlaidas. Užsiėmimų metu naudojamos modernios interaktyvios skaitmeninės technologijos, virtualios simuliacijos ir praktinės užduotys, leidžiančios mokiniams individualiai taikyti įgytas žinias. Taip pat programos turinys apima finansinių technologijų analizę, diskusijas su finansų ekspertais bei tarpusavio dalinimąsi patirtimi. Įgiję asmeninio finansų valdymo įgūdžių ir išmokę juos taikyti praktiškai, moksleiviai toliau gilinsis į investavimo pagrindus – nuo bazinių sąvokų iki finansinės laisvės sampratos, mokydamiesi atpažinti įvairias turto klases ir kurti investavimo strategijas, naudojant šiuolaikines technologijas. |
Taip |
Lietuvos šaulių sąjunga |
Lietuvos šaulių sąjungols jaunųjų šaulių ugdymo programa (vyresnieji) |
9-12 |
25 |
0 315 53 298
[email protected] |
Tam kad jaunuolis būtų ugdomas visapusiškai bei pasiektų geresnių rezultatų Jaunųjų šaulių mokymo programoje yra integruoti STEAM elementai. Moksleivis, jaunasis šaulys, ugdydamasis šioje programoje įtvirtina žinias apie pagrindines valstybines institucijas ir jų svarbą, išmoksta tvarkingai nešioti šaulio uniformą ir taisyklingai žygiuoti, pritaikant naujausias technologines priemones klausytojas susipažįsta su saugiu elgesiu naudojantis lazeriniais, pneumatiniais ir mažo kalibro ginklais. Ši programa yra skirta vyresnių klasių moksleiviams, todėl jaunuoliai dalyvauja ir aukštesnio lygmens šaudymuose. Užsiėmimų metu mokosi teisingai atlikti šaudybos pratimus, susipažįsta su pagrindiniais reikalavimais ruošiantis žygiui, prisideda prie žygių organizavimo, mokosi aukštesnio lygmens orientavimosi vietovėje ir asmeninės higienos laikymusi lauko sąlygomis. Programoje integruoti meniniai užsiėmimai, kurių metu jaunieji šauliai mokosi kurti, vaidinti, groti ir dainuoti, taip yra ugdomas jų pilietiškumas ir patriotiškumas, nes vėliau kūriniai atliekami vietos bendruomenei ir visuomenei, bei atskleidžiamas jauno žmogaus potencialas. Taip pat jaunieji šauliai yra mokomi spręsti įvairias komandines užduotis, jaunuoliams aktualius klausimus, ugdomos asmeninės bei lyderio kompetencijos. Programoje dalyvaujantys jaunuoliai yra mokomi rengti projektus, planuoti renginius, prisidėti prie renginių organizavimo. Ši programa orientuota į aktyvų gyvenimą mėgstančius 16–19 metų amžiaus moksleivius (vaikinus ir merginas). Moksleiviai susipažįsta su LŠS bei kitų statutinių organizacijų veikla, jų tikslais bei organizuojant jaunimui patrauklią veiklą jie atranda būdus savirealizacijai, kurie skatina jaunuosius šaulius siekti žinių aukštesnėse jaunųjų šaulių ugdymo pakopose, pasirinkti tarnybą kariuomenėje, tuo pačiu vykdant prevenciją nusikalstamumui jaunimo tarpe. Be kas savaitinių užsiėmimų jaunimas dalyvauja pažintiniuose ir patriotiniuose žygiuose, valstybinėse šventėse, pažymi įsimintinas Lietuvai dienas, dalyvauja žygiuose Lietuvos istorinėmis vietomis, partizanų takais, vasaros metu dalyvauja stovyklose ir kitose veiklose. |
Ne |
Futbolo klubas „FK Druskininkai“ |
Berniukų futbolo plėtra bei užimtumas Druskininkuose |
1-4 |
20 |
0 640 39373
[email protected] |
Berniukai išmoks pagrindinius futbolo žaidimo komponentus, ugdys individualius ir komadinius futbolo žaidimo gebėjimus. Sugebės optimizuoti sportinio rengimo komponentus: treniruotes, varžybų veiklą, savirangą ir fizinio darbingumo regeneraciją. Formuos fizinės veiklos vertybines nuostatas pradiniame žaidėjo rengimo etape. Mokysis bei tobulins technikos ir taktikos, žaidimo veiksmus ir gebės efektyviai prisitaikyti prie komandinės žaidimo taktikos, išsiugdys bendravimo įgūdžius, sustiprės fiziškai. |
Ne |
Urtė Urbonaitė |
Meno terapijos užsiėmimai |
9-12 |
25 |
0 621 16773
[email protected] |
Meno terapijos užsiėmimai paaugliams, siekiant pagerinti jų emocinį raštingumą, emocinį intelektą, kognityvinius (pažintinius) bei socialinius įgūdžius. Užsiėmimų metu vaikai susipažins ir išbandys įvairias meninės saviraiškos, kūrybines formas. Meno terapijos užsiėmimai skatina emocinę išraišką per motorinius įgūdžius, taip lavinant emocinį intelektą bei kognityvinių (pažintinių) funkcijų gerinimą, skatina emocinę išveiką, savęs pažinimą. Po kiekvieno užsiėmimo vyksta aptarimas (refleksija), tad skatinamas vaikų gebėjimas reflektuoti, kalbėti apie savo patirtį, patiriamas emocijas užsiėmimų metu, gerinami socialiniai įgūdžiai. |
Taip |
Urtė Urbonaitė |
Meno terapijos užsiėmimai specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams |
9-12 |
25 |
0 621 16773
[email protected] |
Meno terapijos užsiėmimai specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turintiems vaikams, siekiant pagerinti jų emocinį raštingumą, emocinį intelektą, kognityvinius (pažinimo) bei socialinius įgūdžius. Meno terapijos užsiėmimai gerina vaikų motorinius, kognityvinius (pažintinius) bei socialinius įgūdžius, skatina emocinę išveiką, savęs pažinimą. Užsiėmimų metu paaugliai turės galimybę išbandyti įvairias menines, kūrybines formas, būdus. Po kiekvieno užsiėmimo vyksta aptarimas (refleksija), tad skatinamas vaikų gebėjimas kalbėti apie savo patirtį, emocijas, patirtas užsiėmimo metu, taip lavinant emocinį intelektą ir socialinius įgūdžius. |
Taip |
Simona Uscilaitė-Jančiulienė |
Finansinio raštingumo programa |
9-12 |
25 |
0 684 04067
[email protected] |
Programos tikslas didinti vaikų finansinį raštingumą, ugdyti asmeninių finansų valdymo, investavimo, finansų planavimo įgūdžius. Pagrindinė užduotis, ne tik suteikti žinių, bet išmokti praktiškai jas pritaikyti savarankiškame gyvenime. Mokėti valdyti savo pinigų srautus, suvokti investavimo rizikas, teisingai pasirinkti savarankiškos veiklos ar verslo formą, suvokti mokestinę, pensijų kaupimo sistemas, išvengti greitųjų kreditų ir bei kitų finansinio sukčiavimo grėsmių. |
Taip |