Neformalus vaikų švietimas (NVŠ)

[[#ex]]

Neformalaus vaikų švietimo programos

 

Teikėjas Programos pavadinimas Klasės Kaina, Eur/mėn. Teikėjo kontaktai Programos aprašymas Specialiųjų poreikių vaikams skiriama -Taip/ neskiriama- Ne
VšĮ "Po vienu stogu" Tiltai 5-8 20 0 618 13644 [email protected] Programos tikslas – vaikų emocinių ir socialinių įgūdžių ugdymas. Programos uždaviniai: 1) vertybinių nuostatų ugdymas; 2) savęs pažinimas per kūrybinę veiklą; 3) socialinių įgūdžių ugdymas per praktinę veiklą. Taip
VšĮ "Po vienu stogu" Atradimų pasaulis 5-8 20 0 618 13644 [email protected] Programos tikslas – vaikų emocinių ir socialinių įgūdžių ugdymas. Programos uždaviniai: 1) vertybinių nuostatų ugdymas; 2) savęs pažinimas per kūrybinę veiklą; 3) socialinių įgūdžių ugdymas per praktinę veiklą. Užsiėmimų metu per įvairias praktines veiklas, tokias kaip: emocinio ugdymo užsiėmimai, piešimas, filmų ištraukų žiūrėjimas, rašymas, testai, aktyvūs bei imitaciniai žaidimai ir kt., sieksime pamatyti save iš arčiau paliesdami šias temas: susipažinimas, bendradarbiavimas, šeima, svajonės, pasirinkimai ir sąveika visuomenėje, jausmai, mokyklos iššūkiai, draugystė bei vertybės. Ne
ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ Integruoto ugdymo Robotikos akademijos programa 1–2 klasei 1-2 54 0 636 64224 [email protected] Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai. Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija. Taip
ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ Integruoto ugdymo Robotikos akademijos programa 3–4 klasei 3-4 54 0 636 64224 [email protected] Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus. Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir, svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas. Taip
VšĮ "Būk saugus LT" Saugus ir išmanus. Pradinukai 1-4 20 0 602 44259 [email protected] Programa skirta 6-11 metų mokiniams. Jos tikslas- ugdyti socialinius įgūdžius, gebėjimus ir įpročius. Programoje jos dalyviai susipažins su visomis keturiomis STEM koncepcijomis- gamtos mokslai, inžinerija, technologijos ir matematika. Konstruodami virtualioje ir realioje aplinkoje susipažins su kelių eismo taisyklėmis, bus skatinami vykdyti KET reikalavimus, domėsis teisėsauga, policijos veikla, eismo organizavimo ir saugumo problemomis, mokysis vairuotojo etikos bei vairavimo kultūros, gebės nustatyti techninės priemonės gedimus, juos šalinti. Mokysis suteikti pirmąją medicininę pagalbą nukentėjusiam, susipažins su skęstančiųjų gelbėjimo pagrindais, aiškinsis saugios elgsenos buityje ir gamtoje taisykles. Susipažins su vykstančiomis stichinėmis nelaimėmis, bus mokomi kaip elgtis esant pavojui, analizuos gaisrų priežastis ir elgesio gaisro metu taisykles. Mokysis suvokti gyvenimo būdo įtaką sveikatai, fizinio aktyvumo, veiklos ir poilsio svarbą, suvoks žalingų įpročių kenksmingumą. Žaisdami ir eksperimentuodami įgis praktinių gamtos mokslų (mechanikos, elektrotechnikos, optikos, astronomijos) žinių, susipažins su karinio parengimo, ekonomikos ir astronomijos pradmenimis. Pokalbių, diskusijų, varžybų, praktinių veiklų metu dalyviai įgys pozityvaus bendravimo įgūdžių, išmoks valdyti emocijas, įvertinti ir pasitikėti savo jėgomis, priimti iššūkius, aktyviai ir kūrybingai veikti. Taip
VšĮ "Būk saugus LT" Noriu-moku-galiu 9-12 20 0 602 44259 [email protected] Programa skirta 14-19 metų mokiniams. Jos tikslas- ugdyti socialinius įgūdžius, gebėjimus ir įpročius. Programoje jos dalyviai susipažins su gamtos mokslas, inžinerija, technologijomis ir matematika. Virtualioje ir realioje aplinkoje susipažins su kelių eismo taisyklėmis, bus skatinami vykdyti KET reikalavimus, domėsis teisėsauga, policijos veikla, eismo organizavimo ir saugumo problemomis, mokysis vairuotojo etikos bei vairavimo kultūros, gebės nustatyti techninės priemonės gedimus, juos šalinti. Mokysis suteikti pirmąją medicininę pagalbą nukentėjusiam, susipažins su skęstančiųjų gelbėjimo pagrindais, aiškinsis saugios elgsenos buityje ir gamtoje taisykles. Susipažins su vykstančiomis stichinėmis nelaimėmis, bus mokomi kaip elgtis esant pavojui, analizuos gaisrų priežastis ir elgesio gaisro metu taisykles. Mokysis suvokti gyvenimo būdo įtaką sveikatai, fizinio aktyvumo, veiklos ir poilsio svarbą, suvoks žalingų įpročių kenksmingumą. Pokalbių, diskusijų, varžybų, praktinių veiklų metu dalyviai įgys pozityvaus bendravimo įgūdžių, išmoks valdyti emocijas, įvertinti ir pasitikėti savo jėgomis, priimti iššūkius, aktyviai ir kūrybingai veikti. Susipažins su profesiniu orientavimu. Susipažinimas su kolegijų ir universitetų studijų specifika. Susitiks su įvairių profesijų atstovais, susipažinimas su jų darbo specifika. Sužinos kas yra karjeros planavimo (valdymo) kompetencijų ugdymas – darbo ir mokymosi patirčių sekos planavimas, derinimas su kitomis gyvenimo sritimis, įgyvendinimui ir vertinimui reikalingų žinių kaupimas, gebėjimų ir įgūdžių lavinimo bei nuostatų. Ne
VšĮ "Būk saugus LT" Vairuok saugiai 5-8 20 0 602 44259 [email protected] Padėti vaikams plėtoti savo saugaus elgesio kompetencijas virtualioje ir realioje aplinkoje. • Saugaus eismo samprata. • Pėsčiųjų ir keleivių saugaus elgesio taisyklės.• Saugi elgsena eismo aplinkoje. Bendrosios eismo dalyvių pareigos. • KET jauniesiems eismo dalyviams. • Atsakomybė už save ir kitus kelyje. • Gamtosauga ir dviratis. • Pirmosios medicininės pagalbos suteikimas nukentėjusiam. Skęstančiųjų gelbėjimo pagrindai. Saugi Stichinės nelaimės. Pavojai. • Civilinė sauga. • Gaisrai. Gaisrinė sauga. Ne
Verslo ir sveikatingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas Užsi'vesk profesijai 9-12 25 0 313 51091
[email protected]
Programa skirta mokiniams, norintiems pažinti save ir rasti savo profesinį kelią per savęs pažinimą, karjeros galimybių pažinimą, karjeros planavimą ir karjeros įgyvendinimą. Programos metus bus sudaromos galimybės pažinti, įvertinti ir aptarti individualias savybes, galinčias turėti įtakos karjerai (mokymuisi įvairiose pakopose, darbui), padedama spręsti klausimus, susijusius su karjeros planavimu – mokymusi ir profesinės veiklos rinkimusi, be to spręsti karjeros problemas, susijusias su socialiniais, sveikatos, psichologiniais veiksniais. Padėti mokiniams atskleisti jų interesus, gebėjimus, vertybes, tikslus kurie susiję su profesijos pasirinkimu. Suteikti žinių apie darbo rinką ir darbo paiešką. Mokiniai turės galimybę per įvairias formas pažinti ir „pasimatuoti“ profesiją.  
Verslo ir sveikatingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas Tapk kulinaru 9-12 25 0 313 51091
[email protected]
Užsiėmimų metu gaminami lengvi, specialių įgūdžių nereikalaujantys patiekalai, išmokstama naudotis virtuviniais įrankiais ir įranga, pažinti maisto produktus, linksmai diskutuojant sužinoti jų kilmės ar pavadinimo istorijas. Didelis dėmesys skiriamas savarankiškumo ir svarbių gyvenimo įgūdžių ugdymui. Programa sudaryta sudėtingumo didėjimo tvarka. Pradedama nuo paprastų patiekalų ir judama link sudėtingesnių patiekalų ir daugiau pastangų reikalaujančių procesų. Skatinama tobulėti, nebijoti imtis naujų iššūkių, nepavykus išsiaiškinti priežastis ir bandyti dar kartą. Programos uždaviniai: 1. Apibūdinti gaminamus maisto produktus, kasdieninius ir šventinius valgius ir gėrimus. 2. Atskleisti valgymo prie stalo tradicijas, papročius, etiketą ir bendravimo kultūrą. 3. Aptarti valgių, gėrimų indus ir stalo įrankius. Taip
Deividas Šilanskas Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai, III grupė 9-12 20 0 615 96017
[email protected]
Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius (taisyklingą laikyseną, kvėpavimą, judėjimo gebėjimus: bėgimą, nešimą, ropojimą, žaidimą, pusiausvyrą), sveikos gyvensenos įgūdžius (sveiką mitybą, darbo ir poilsio laiko derinimą, fizinį aktyvumą) bei intelektualinius įgūdžius (gilins savo žinias, lavins dėmesio koncentraciją, pasitikėjimą savo jėgomis). Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Jie taip pat lavins tokius sveikos gyvensenos gebėjimus kaip savęs pažinimą, savikontrolę. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius. Numatoma, kad užsiėmimai bus paįvairinami šventinėmis vakaronėmis, užkandžiais, šokiais mokyklos klasėje ir panašiomis pramogomis. Planuojama veikla ir kitose aplinkose – boulingo, bilijardo žaidimai, vandens pramogų parkas, žygiai į parkus, ekskursijos, piknikai, kelionės dviračiais. Taip
Deividas Šilanskas Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai 7-8 klasėms 7-8 20 0 615 96017
[email protected]
Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius (taisyklingą laikyseną, kvėpavimą, judėjimo gebėjimus: bėgimą, nešimą, ropojimą, žaidimą, pusiausvyrą), sveikos gyvensenos įgūdžius (sveiką mitybą, darbo ir poilsio laiko derinimą, fizinį aktyvumą) bei intelektualinius įgūdžius (gilins savo žinias, lavins dėmesio koncentraciją, pasitikėjimą savo jėgomis). Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Jie taip pat lavins tokius sveikos gyvensenos gebėjimus kaip savęs pažinimą, savikontrolę. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius. Numatoma, kad užsiėmimai bus paįvairinami šventinėmis vakaronėmis, užkandžiais, šokiais mokyklos klasėje ir panašiomis pramogomis. Planuojama veikla ir kitose aplinkose – boulingo, bilijardo žaidimai, vandens pramogų parkas, žygiai į parkus, ekskursijos, piknikai, kelionės dviračiais. Taip
Juozo Mikolainio muzikos studija "Mikutis" Pučiamųjų orkestras 5-8 20 0 672 25603
[email protected]
Pučiamųjų orkestras – demokratiškiausias muzikos žanras. Čia, priklausomai nuo amžiaus, gabumų, pasiekimų ir motyvacijos, suras savo vietą kiekvienas neabejingas muzikai. Ne
Jevgrafijus Samuchovas Matematikos taikymai, uždavinių sprendimas, 2223 9-12 25 0 612 47802 [email protected] Trumpai supažindinti mokinius su matematikos istorijos elementais, aptarti matematikos taikymus (ypač šiuolaikiniame pasaulyje), spręsti aiškintis nestandartinius ir probleminius uždavinius. Įtraukti mokinius, kad patys būtų aktyvūs. Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 1 1-4 65 0 640 44480
[email protected]
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 2 5-8 65 0 640 44480
[email protected]
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 3 9-12 65 0 640 44480
[email protected]
Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Lankydami treniruotes vaikai ne tik mokysis plaukti, bet įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, komandinio darbo, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Užsiėmimai skatins vaikus užsiimti reguliaria fizine veikla, būti fiziškai aktyviems. Tuo pačiu išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą. Vaikai bus mokomi plaukimo pradmenų, plaukti su inventoriumi, mokysis plaukti 4 plaukimo būdais, žais judrius žaidimus, dalyvaus varžybose. Ne
Aurimas Gudaitis Judėk ir Tobulėk 1–4 klasė 1-4 20 0 603 28219
[email protected]
NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 1-4 klasė“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinantis mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai įtvirtins žaidimo taisykles, susipažins ir išmoks futbolo, krepšinio, kvadrato ir kitų žaidimų techninių elementų, žaidimo įvairiose pozicijose. Taip
Aurimas Gudaitis Judėk ir Tobulėk 5-8 klasė 5-8 20 0 603 28219
[email protected]
NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 5-8 klasė“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinantis mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai įtvirtins žaidimo taisykles, susipažins ir išmoks futbolo, krepšinio, kvadrato ir kitų žaidimų techninių elementų, žaidimo įvairiose pozicijose. Taip
Diana Gudavičienė Smalsuoliai 5-8 20 0 656 86548 [email protected] Tobulins informacinių technologijų žinias. Taip
Diana Gudavičienė Žiniukai 1-4 20 0 656 86548 [email protected] Susipažins su informacinėmis technologijomis bei jų teikiamomis galimybėmis. Mokysis informacinio technologinio raštingumo. Susipažins su programavimo pagrindais, dalyvaus įvairiuose konkursuose, tobulins žinias. Taip
Kristina Žakevičiūtė Linksma su anglų kalba 1-4 20 0 602 32619 [email protected] Šių užsiėmimų metu vaikai žengs pirmuosius anglų kalbos pažinimo žingsnius, susipažins su kultūriniais skirtumais ir panašumais, bei esminėmis ir pagrindinėmis anglų kaip užsienio kalbos subtilybėmis. Šių užsiėmimų metu vaikai dalyvaus pokalbiuose, žais judriuosius žaidimus, dainuos, stebės mokomuosius filmukus, pieš, spalvins, klijuos, bei užsiims kita veikla, kuri skatins domėtis užsienio kalba, suteiks pasitikėjimo savimi, teiks džiaugsmą, bei skatins jų motyvaciją. Šių užsiėmimų turinys ir mokymas(is) bus organizuojamas atsižvelgiant į vaikų raidos ypatumus, bei emocinę vaikų gerovę. Taip
Žydrūnė Baležentienė Man smagu su draugu 1-4 20 0 601 93290
[email protected]
Programa skirta pradinių klasių mokiniams. Mokiniai bendraus, bendradarbiaus, mokysis spręsti konfliktines situacijas, žais įvairius žaidimus, atliks kūrybines užduotis. Taip
Formaliojo ir neformaliojo ugdymo pedagogų asociacija Minecraft STEAM būrelis (1–4 kl.) 1-4 35 0 633 90044
[email protected]
Minecraft edukacinis būrelis yra neformalaus ugdymo programa, kuri pasitelkia vieną populiariausių moksleivių tarpe žaidimų – Minecraft education versiją, kuris yra sukurtas ir pritaikytas moksleivių edukacijos ir žinių ugdymui. Minecraft education platforma yra specialiai sukurta ugdyti moksleivių žinias bei įgūdžius, šią platformą pasitelkiant bus ugdomi moksleivių socialiniai, lyderystės, problemų sprendimo ir STEAM mokslo sričių gebėjimai. Taip
VšĮ "Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centras" Dėmesingumo ugdymo pradžiamokslis 1-4 kl (SL) 1-4 20 0 699 03199 [email protected] Augdami vaikai susiduria su daugybe iššūkių ir patiria daug stresinių situacijų. Šie iššūkiai gali turėti skirtingą poveikį jų vystymuisi . Be pakankamos paramos ir įgūdžių stresinės situacijos dažnai turi neigiamą poveikį vaikams ir jų raidai. Tačiau esant tinkamam palaikymui, lavinant emocinius ir psichosocialinius vaikų įgūdžius, iššūkiai gali tapti tam tikrai katalizatoriais, padedantys vaikams pritaikyti įgytus metodus ir įgauti didesnį pasitikėjimą savo aplinka ir savo įgūdžiais. Naudojantis plačiai ištirto dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) bei atjautos sau (angl. self-compassion) metodus pritaikytus vaikams, programa siekia paprastai ir aiškiai perteikti įgūdžius, kuriuos vaikai gali vėliau pritaikyti susiduriant su sunkumais ir iššūkiais. Tyrimai rodo, kad šie metodai gali turėti teigiamą poveikį vaikų emocijų reguliavimui, socialiniams įgūdžiams, savivertei, gebėjimui susikaupti bei mažina neigiamų emocijų, nerimo bei depresijos požymius. Programos metu apžvelgiamos streso, neigiamų minčių, sudėtingų emocijų temos bei pateikiami vaikams pritaikyti metodai suvokti, suprasti ir geriau su jais tvarkytis. Taip
Žaneta Krivonienė Savęs pažinimas ir saviraiška 9-12 20 0 614 98435
[email protected]
NVŠ programa skirta Druskininkų savivaldybės Leipalingio miestelio bendruomenės jaunimui, kuris aktyviai dalyvauja bendruomenės gyvenime, aktyvus ir laukiamas sprendimų priėmime. Užsiėmimų metu, atlikdami įvairias užduotis, jaunimas išmoks: dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, pasitikėti savo jėgomis, savarankiškai priimti sprendimus, bendrauti ir bendradarbiauti. Ugdysime toleranciją ir supratimą, dalyvausime įvairiose akcijose ir patys inicijuosime veiklas. Programos orientyras: aktyvus dalyvavimas, savarankiškumas, komandinis darbas, individualus tobulėjimas, smalsumas, pozityvumas, ryžtingumas. Bus taikomi įvairūs metodai (simuliaciniai žaidimai, diskusijos, susitikimai, bendra projektinė veikla). Rezultatas – susiformavusi komanda gebanti įgyvendinti kūrybines idėjas ir pozityvias mintis, atstovaujanti Leipalingio jaunimą ir bendruomene savivaldybėje ir už jos ribų. Ne
UAB „Rigveda“ Mokausi vairuoti 9-12 25 0 657 75545
[email protected]
Mokymo programa skirta organizuoti vaikų nuo 16 metų amžiaus švietimą eismo saugumo srityje bei suteikti vaikams tinkamo transporto priemonės eksploatavimo žinių. Mokymų metu formuojami teoriniai įgūdžiai, reikalingi transporto priemonių saugiam vairavimui bei eksploatavimui. Mokymo kurso metu nagrinėjami kelių eismo taisyklių pagrindai, saugaus eismo, transporto priemonių techninės eksploatacijos nuostatos, taikytinos transporto priemonėms, transporto priemonių raida, automobilių istorija, dabartinio automobilio inovatyvios technologijos ir saugos sistemos, inžinerinės ir technologinės saugaus eismo didinimo priemonės, automobilis ir aplinkos tarša, aplinkos taršą mažinančios technologijos automobilyje, eismo įvykių analizė ir jų mažinimo priemonės. Ne
VšĮ „Vaikų ugdymas“ Pažink ir tyrinėk 1-4 20 0 655 64853 [email protected] Programa skirta, 1-4 klasių mokiniams, siekiant stiprinti vaikų savivertę, autentinį jų tapatumą, tarpusavio bendradarbiavimo įgūdžius, pažįstant bei tyrinėjant save ir juos supantį pasaulį. Programa paremta kūrybinėmis STE(A)M edukacijos užduotimis. Įgyvendindami numatytas užduotis, mokiniai modeliuos netradicinius probleminių situacijų sprendimus bendradarbiaudami tarpusavyje. Tai padės ugdytis vaikų probleminių situacijų sprendimo įgūdžiams, kas prisidės prie jų savivertės stiprėjimo ir pasirengimo laimingo žmogaus gyvenimui. Įsitraukdami į integruotų užduočių atlikimą, jie mokysis savarankiškai valdyti gyvenimiškas problemines situacijas. Gaudami patyrusių edukatorių paramą, mokiniai mokysis pozityviai modeliuoti savo probleminių situacijų sprendimus. Programa skirta mokinių stokojamų įgūdžių lavinimui ir jų savivertės stiprinimui. Užsiėmimuose vaikai turės galimybę kalbėtis tarpusavyje, dalintis savo sėkmės istorijomis, reflektuoti įgytas patirtis, ieškant probleminių situacijų sprendimų. Įgyto patirtys padės formuotis savo žinojimą apie save bei juos supantį pasaulį. Vaikai analizuos save ir kitus, tyrinės juos supantį pasaulį, geriau pažins save bei atpažins savo automatines reakcijas bei gebės jas koreguoti, siekiant savo ir kitų gerovės. Programos dalyviai įgis pasitikėjimą savimi STE(A)M kūrybinių edukacijų veiklų metu, tyrinėdami juos supantį pasaulį ir mokydamiesi sugyventi tarpusavyje. Taip
Viešoji įstaiga "American English School" „Pasaulio pilietis“ 7–9 metų mokiniams (anglų kalba) " 1-4 30 0 527 91011
[email protected]
Programa skirta pradinių klasių mokiniams. Ji apjungia pasaulio pažinimą, gebėjimą bendrauti anglų kalba, kitų šalių bei kultūrų supratimą. Įtraukianti National Geographic leidyklos medžiaga padeda įdomiai ir patraukliai pristatyti įvairių pasaulio kampelių tradicijas ir papročius, o anglų kalbos kalbėjimo įgūdžiai lavinami atliekant prasmingas kalbėjimo užduotis, integruojant įvairius įdomius faktus iš kasdienio gyvenimo. Programa puikiai tinka praplėsti mokinių akiratį, patobulinti anglų kalbą bei kitus reikalingus XXI amžiuje įgūdžius. Ne
Viešoji įstaiga "American English School" „Pasaulio pilietis“ 10-14 metų mokiniams (anglų kalba) " 5-8 30 0 527 91011
[email protected]
Programa skirta 10–14 metų mokiniams. Ji apjungia keletą elementų: savęs ir kitų šalių pažinimą, gebėjimą bendrauti anglų kalba, kitų žmonių bei kultūrų supratimą. Įtraukianti National Geographic leidyklos medžiaga padeda įdomiai ir patraukliai pristatyti įvairių pasaulio kampelių tradicijas ir papročius, o anglų kalbos kalbėjimo įgūdžiai yra lavinami, atliekant prasmingas kalbėjimo užduotis, integruojant įvairius įdomius faktus iš kasdienio gyvenimo. Programa puikiai tinka praplėsti mokinių akiratį, patobulinti anglų kalbą bei kitus įgūdžius, reikalingus XXI amžiuje. Baigę programą, mokiniai gauna tvirtus bendravimo anglų kalba pagrindus. Ne
Viešoji įstaiga "American English School" „Pasaulio pilietis“ 15-19 metų mokiniams (anglų kalba) " 9-12 30 0 527 91011
[email protected]
Programa skirta 15–19 metų mokiniams. Ji apjungia daug skirtingų elementų – savęs ir kitų kultūrų pažinimą, gebėjimą daryti prezentacijas anglų kalba, bendravimo įgūdžių lavinimą. Itraukianti National Geographic resursų tematika padeda įdomiai ir patraukliai pristatyti įvairių pasaulio kampelių tradicijas ir papročius, o anglų kalbos kalbėjimo įgūdžiai yra lavinami, rengiant pristatymus anglų kalba ir integruojant įvairius įdomius faktus iš kasdienio gyvenimo. Programa puikiai tinka praplėsti mokinių akiratį, išmokti prezentacijų meno, bei patobulinti visus reikalingus XXI amžiuje įgūdžius: bendravimo, bendradarbiavimo, kritinio mąstymo. Baigę programą, mokiniai įgyja tvirtus bendravimo anglų kalba pagrindus. Ne
Marytė Kašėtaitė KOMPIUTERIJA SMART SAULĖJE 1-4 25 0 698 82000
[email protected]
NVŠ programos „KOMPIUTERIJA SMART SAULĖJE“ metu mokiniai išmoks kompiuterinio raštingumo pradmenų, sužinos ir dirbs su įdomiomis mokomosiomis programomis, išmoks susirasti internete ir tinkamai apdoroti reikiamą informaciją (Microsoft Word, Microsoft Teams, Microsoft PowerPoint, SMART Notebook, Google, YouTube, Piešimas 3D ir kt.), sužinos apie saugų internetą. Išmoks koreguoti nuotraukas naudodamiesi Pixiz, Picasa programomis. Tai būdas prasmingai, tikslingai naudoti skaitmenines priemones. Taip
Vytautas Kapčius Merginų ir vaikinų futbolas 5-8 20 0 601 08180 NVŠ „Merginų ir vaikinų futbolas“ programa skirta futbolo propagavimui, mokinių sveikatos stiprinimui, bendram fiziniam pasirengimui, valios bei ištvermės ugdymui. Mokiniai skatinami tapti aktyviais visuomenės nariais, mokomi turiningai leisti laisvalaikį. Sužinos apie žalingų įpročių neigiamą poveikį organizmui bei tikslingo judėjimo, sveikos mitybos naudą. Stebėdami profesionalių komandų varžybas semsis patirties ir pritaikys ją savo žaidime. Fizinis krūvis bus diferencijuojamas pagal vaikų amžių ir fizinio pasirengimo laipsnį. Mokiniai išmoks žaisti futbolą (taisyklių, futbolo techninių elementų, žaidimo įvairiose pozicijose). Mokiniai varžysis su kitomis miesto ir respublikos futbolo komandomis, dalyvaus įvairiuose sportiniuose renginiuose. Ne
Vaida Naugolnikienė Žaidžiame ir kalbame angliškai 1-4 20 8 313 45703 [email protected] Programos įgyvendinimas paremtas pasitelkiant šiuolaikinius kalbos mokymo metodus: daineles (su judesiais), žaidimus, darbelius, filmukus, pokalbius, eksperimentus, mokymąsi visais pojūčiais, integruotą klausymo ir kalbėjimo, skaitymo ir rašymo gebėjimų ugdymą, kalbinių gebėjimų ugdymo užduočių tipus. Svarbu, kad kiekvienas vaikas dirbtų panaudodamas visas savo išgales ir ne tik išmoktų kalbos, bet ir bręstų kaip asmenybė – kūrybiška, aktyvi, gebanti bendradarbiauti, padėti kitam ir imtis atsakomybės. Mokiniams patraukliu būdu ugdyti komunikacinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, suteikiančias galimybę vartoti kalbą mokiniams artimomis temomis. Ne
VšĮ „Laikas kartu“  Detektyvų klubas STEAM 1-4 35 0 699 43469
[email protected]
Remiantis STEAM ugdymo metodika, būrelio dalyviai turės galimybę gilinti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybos ir matematikos žinias patyriminiu būdu, per praktiką. Narpliodami detektyvines istorijas, atlikdami įvairias individualias bei komandines užduotis, tyrinėdami bei eksperimentuodami vaikai lavina: - Loginį ir kritinį mąstymą. Lavina gebėjimą susieti užuominas ir įkalčius su turimais faktais, atsižvelgti į tam tikrus ženklus ir situacijas, atsirinkti reikalingą informaciją. - Hipotetinį mąstymą. Jaunieji detektyvai išsikelia sau hipotezę ir ją patvirtina arba atmeta eksperimentuodami ir tyrinėdami įkalčius bei aplinkybes. - Gebėjimą planuoti savo darbą ir dirbti sistemingai, nes tik taip galima išsiaiškinti nusikaltimą iki galo. - Gebėjimą objektyviai vertinti visas aplinkybes, atmetus savo išankstinę nuomonę ir nusistatymus. - Pastabumą ir atidumą, nepraleidžiant nei vienos smukmenos Taip lavinamas susikaupimas, dėmesio koncentracija. - Kūrybiškumą. Visose situacijose turi rasti išeitį, gebėti prisitaikyti prie aplinkybių, rasti sprendimą. Sprendžiant detektyvines istorijas, vaikai lavina gebėjimą panaudoti visus savo pojūčius. - Gebėjimą pagrįsti savo nuomonę, užduoti teisingus klausimus, išklausyti kitus. Tikslas - ugdyti vaikų loginį, analitinį ir kritinį mąstymą, lavinti pastabumą, kūrybiškumą, atmintį, erdvinę orientaciją ir kitas kognityvines funkcijas, skatinti vaikų žingeidumą. Uždaviniai: 1. Detektyvinių istorijų pagalba skatinti vaikus mąstyti logiškai, įvairius dalykus sieti tarpusavuje, objektyviai vertinti aplinkybes ir dirbti sistemiškai. 2. Tyrinėjimų ir eksperimentų pagalba mokyti vaikus kelti ir tikrinti hipotezes, lavinti gebėjimą analizuoti, kritiškai vertinti informaciją, daryti išvadas ir ugdyti gebėjimą reikšti savo nuomonę. 3. Įvairių užduočių bei žaidimų pagalba lavinti atmintį, loginį ir kritinį mąstymą, ugdyti dėmesio koncentraciją, skatinti domėtis juos supančia aplinka. Ne
VšĮ Išmanus švietimas Finansų laboratorija (5-8 kl) 5-8 20 0 633 52220
[email protected]
Programa skirta 5-8 klasių moksleiviams, norintiems įgyti asmeninių finansų valdymo ir investavimo pagrindus, pasitelkiant šiuolaikines technologijas ir inovatyvius mokymosi metodus. Programos metu siekiama išugdyti moksleivius, siekiančius finansinės laisvės ir gebančius efektyviai valdyti savo pajamas bei išlaidas. Užsiėmimų metu naudojamos modernios interaktyvios skaitmeninės technologijos, virtualios simuliacijos ir praktinės užduotys, leidžiančios mokiniams individualiai taikyti įgytas žinias. Taip pat programos turinys apima finansinių technologijų analizę, diskusijas su finansų ekspertais bei tarpusavio dalinimąsi patirtimi. Įgiję asmeninio finansų valdymo įgūdžių ir išmokę juos taikyti praktiškai, moksleiviai toliau gilinsis į investavimo pagrindus – nuo bazinių sąvokų iki finansinės laisvės sampratos, mokydamiesi atpažinti įvairias turto klases ir kurti investavimo strategijas, naudojant šiuolaikines technologijas. Taip
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija „Vaikų choras „Džiugučiai“
5-8 klasė“
5-8 20 0 652 94 049
[email protected]
Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikų choro „Džiugučiai“ vaikai susirenka kiekvieną šeštadienį 16 val. Parapijos namuose (J. Čečiotos g. 4, Druskininkuose). Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.). Sekmadieniais vaikų choras „Džiugučiai“ gieda Druskininkų (Ratnyčios) šv. apaštalo Baltramiejaus parapijos bažnyčioje. Ne
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija „Vaikų choras „Džiugučiai“
9-12 klasė“
9-12 25 0 652 94 049
[email protected]
Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikų choro „Džiugučiai“ vaikai susirenka kiekvieną šeštadienį 16 val. Parapijos namuose (J. Čečiotos g. 4, Druskininkuose). Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.). Sekmadieniais vaikų choras „Džiugučiai“ gieda Druskininkų (Ratnyčios) šv. apaštalo Baltramiejaus parapijos bažnyčioje. Ne
VšĮ Išmanus švietimas Investavimo laboratorija (5-8 kl.) 5-8 20 0 633 52220
[email protected]
Programa skirta 5–8 klasių moksleiviams įgyti asmeninio finansinio raštingumo pagrindus, susipažinti su investavimo pagrindais bei skirtingomis klasėmis. Programos metu siekiama išugdyti moksleivius, siekiančius finansinės laisvės ir mokančius valdyti savo pinigus – pajamas, išlaidas. Užsiėmimų metu naudojamos interaktyvios skaitmeninės priemonės, simuliacijos, praktinės užduotys, kurias mokiniai gali pritaikyti individualiai. Taip pat programos turinys apima papildomo uždarbio galimybes, diskusijas su lektoriais bei tarpusavyje. Susipažinę su asmeniniu finansų valdymu ir išmokę jį pritaikyti praktiškai, moksleiviai tęsia užsiėmimus įgydami investavimo pagrindus – sampratą, finansinės laisvės sąvoką, mokosi skirtingų turto klasių pažinimo, strategijos kūrimo. Taip
VšĮ Išmanus švietimas  Investavimo laboratorija (9-12 kl.) 9-12 25 0 633 52220
[email protected]
Programa skirta vyresniųjų klasių moksleiviams supažindinti su investavimo pagrindais bei ugdyti finansinio raštingumo, laisvės ir savarankiško gyvenimo nepriklausomybę. Programos metu moksleiviai, pasitelkiant edukacines ir interaktyvias priemones, žaidimus, simuliacijas, susipažįsta su asmeninių finansų valdymo pagrindais, pagrindinėmis investavimo priemonėmis, geba jas suprasti, pamatuoti jų rizikas bei galimybes. „Investavimo laboratorijos“ programos turinys apima finansinio raštingumo suvokimo svarbą, biudžeto sudarymą, investavimo strategiją siekiant teorines žinias pritaikyti praktikoje. Taip