2023-10-30

VMI kliento profilis: kaip jūsų verslą mato mokesčių administratorius?

first image

Susipažinti su savo įmonės individualiu profiliu nemokamai galima užsiregistravus projekto bendraautorių UAB „Finpass“ savitarnos svetainėje adresu https://finpass.eu/ ir patvirtinus tapatybę Smart-ID arba mobiliu parašu. VMI kliento profilio informaciją „Finpass“ svetainėje gali peržiūrėti įmonės vadovas, pagal VĮ „Registrų centras“ duomenis.

Kodėl verta peržiūrėti VMI kliento profilį?

 

VMI kliento profilis - tai įmonės veidas mokesčių administratoriaus akimis. Profilio informacija leidžia įmonėms susipažinti su rizikomis, kurias jų veikloje įžvelgia mokesčių administratorius ir kurios gali tapti stebėsenos, kontrolės procedūrų inicijavimo priežastimi.

 

VMI kliento profilis yra privatus, tai yra skirtas kiekvienai įmonei savikontrolei. Jei pageidauja, įmonės vadovas gali profilio informacija pasidalinti su apskaitą tvarkančiais asmenimis, darbuotojais, klientais, partneriais, investuotojais ar kitais suinteresuotais asmenimis. Teigiamas įmonės vertinimas leis pelnyti didesnį pasitikėjimą.

 

Kokie duomenys skelbiami?

 

VMI kliento profilį sudaro šios kriterijų grupės: registravimo, deklaravimo, mokėjimo, elgsenos. Profilyje vertinamos įvairios rizikos, pvz., įmonės registravimo duomenų, deklaracijų teikimo ir kt. Mokesčių mokėtojo rizikingumas atvaizduojamas šviesoforo principu: jei įmonė pagal kriterijų nėra rizikinga – nurodomas žalias rodiklis, jei vertinama kaip mažai rizikinga – geltonas, jei vertinama kaip rizikinga – raudonas. Jei pagal įmonės veiklos pobūdį rizika nevertinama, nurodomas pilkos spalvos vertinimas. Prie kiekvienos rizikos skelbiama detali informacija, kas konkrečiai vertinama, nurodant kriterijus, pagal kuriuos įmonei suteikiama atitinkama spalva.

 

VMI kliento profilyje vertinami duomenys:

 

  • Apskaitą tvarkantis asmuo;
  • Darbuotojai;
  • VMI inicijuotas išregistravimas iš PVM mokėtojų;
  • Teismo apribojimai įmonės atstovui užimti vadovaujančias pareigas;
  • Prašymai įregistruoti į PVM mokėtojus;
  • Prievolinių deklaracijų pateikimas;
  • Deklaracijų pateikimas laiku;
  • Minimalūs patikimo mokesčių mokėtojo kriterijai;
  • Mokestinė nepriemoka;
  • Mokestinė nepriemoka per 12 mėn. nuo įmonės įsteigimo;
  • Antstoliui perduoti mokestinės nepriemokos išieškojimai;
  • Vėlavimai sumokėti mokesčius;
  • Prašymai dėl mokestinės nepriemokos išdėstymo;
  • Mokestinės paskolos sutarčių vykdymas;
  • Inicijuotas mokesčių išieškojimas iš sąskaitos;
  • Finansinės atskaitomybės dokumentų pateikimas;
  • Tarptautinės sankcijos;
  • Nulinės nekilnojamojo  turto mokesčio deklaracijos;
  • Ataskaitų/deklaracijų pateikimas.

 

Galimybė dalintis su partneriais

 

„Finpass“ savitarnos svetainėje prisiregistravęs vadovas turi galimybę pasidalinti savo atstovaujamos įmonės profilio informacija su  pasirinktais asmenimis. Prisijungus prie individualaus profilio reikia spausti mygtuką „Dalintis“. Atsidariusiame lange būtina nurodyti asmens, su kuriuo norima dalintis profiliu, el. pašto adresą bei kiek dienų  asmuo gali matyti šią informaciją.

 

Dalinkitės savo ir teiraukitės kitų įmonių vadovų galimybės susipažinti su jų atstovaujamų įmonių individualiais profiliais. Teigiamas įmonės vertinimas leis pelnyti didesnį pasitikėjimą!

 

Kur kreiptis?

 

Kilus klausimų dėl registravimosi svetainėje https://finpass.eu/, prašome kreiptis [email protected]. Dėl asmeniniame VMI kliento profilyje skelbiamų duomenų - mokesčių informacijos telefonu 1882 (+370 5 260 5060), spausti „4“. 

 

VMI kliento profilis sukurtas įgyvendinant VMI ilgalaikę strategiją POLARIS 2025.

Išsamiai apie VMI planuswww.vmi.lt/evmi/polaris-2021-2025